امروز هوای اغلب مناطق کشور آفتابی است

امروز هوای اغلب مناطق کشور آفتابی است

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جوی آرام در بیشتر مناطق کشور طی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: فردا بعدازظهر در بخش‌هایی از شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد و شرق سمنان رگبار پراکنده باران خواهیم داشت.

به گزارش تیترکوتاه؛ بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از امروز تا پایان هفته در نوار جنوبی کشور افزایش دما خواهیم داشت، دمای هوا در تهران و استان‌های غربی نیز افزایش خواهد یافت.

هم چنین از بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط قم، یزد، سمنان و خراسان رضوی افزایش ابر و رگبار پراکنده داریم.

فردا (پنجشنبه) چهارم خرداد نیز در برخی مناطق شمال غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی در کرمانشاه، همدان، مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل تهران، البرز و قزوین همچنین در استان‌های اصفهان، یزد و ارتفاعات کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ روز جمعه غیر از دامنه جنوبی البرز در اغلب مناطقی که ذکر شد بارش پراکنده و خفیفی داریم.

بر اساس آخرین تغییرات دمای هوا در روز سه‌شنبه، داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی کشور نشان می‌دهد که صبح روز سه‌شنبه «دیزین بالا» در استان البرز با دمای ۱.۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین ایستگاه هواشناسی کشور شده است.

«آب پخش» در استان بوشهر با دمای ۴۴.۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین هوای کشور را در شبانه‌روز گذشته تجربه کرده است؛ همچنین ایستگاه‌های زرآباد در سیستان و بلوچستان با دمای ۴۳.۴، امیدیه در خوزستان ۴۳.۴ ، راسک در سیستان و بلوچستان ۴۳.۲ و برازجان در بوشهر با دمای ۴۲.۹ در رده‌های بعدی گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر