تمام تیم‌هایی که نام‌شان برای خرید مهدی طارمی مطرح شده است

مقصد ستاره ایرانی؛ بایرن، پاریس، فنرباغچه یا الهلال؟

مقصد ستاره ایرانی؛ بایرن، پاریس، فنرباغچه یا الهلال؟

مهاجم ایرانی پورتو تمایلی به تمدید قرارداد با این تیم نشان نداده تا احتمال انتقالش به تیمی دیگر افزایش یابد.

به گزارش تیترکوتاه، مهدی طارمی که سال 2020 با قراردادی 4 ساله به پورتو پرتغال پیوست و هر سال بحث انتقالش به تیمی بزرگ‌تر مطرح بود، ممکن است بالاخره این تیم را ترک کند.

طارمی که یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد، تاکنون برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان نداده و همین مسئله می‌تواند مدیران تیم پرتغالی را متقاعد کند که ستاره 31 ساله خود را به فروش برسانند.

در روزهای اخیر از علاقمندی بایرن مونیخ آلمان به جذب این ستاره ایرانی اخباری منتشر شد که برای ستاره ایرانی کاملا وسوسه‌کننده خواهد بود. امروز نیز نشریه «اوجوگو» پرتغال خبر داد 3 باشگاه فرانسوی به دنبال جذب طارمی هستند که بین آنها تیم سرشناس پاریسن ژرمن هم دیده می‌شود و دو تیم دیگر نانت و لیل هستند.

رسانه‌های ترکیه بار دیگر از علاقمندی سرمربی فنرباغچه به جذب طارمی خبر داده‌اند. این مربی قبلا در لیگ پرتغال هدایت بنفیکا را به عهده داشت و کاملا با خصوصیات ستاره ایرانی آشناست.

اخیرا رسانه های عربستانی هم از تمایل بالای مدیران الهلال عربستان برای به خدمت گرفتن ستاره ایرانی پورتو خبر دادند و باید دید در نهایت طارمی که این فصل با تیمش به جام نرسید و تنها فرصت کسب عنوان آقای گلی پرتغال را دارد، راهی تیمی دیگر می‌شود یا فصل آینده هم لباس پورتو را به تن خواهد کرد.

البته پورتویی‌ها که هر فصل با جدایی ستاره‌هایشان مواجه می‌شوند، از حالا بازیکنی را مدنظر قرار داده‌اند که می‌تواند جایگزین طارمی باشد؛ دنی ناماسو مهاجم 22 ساله انگلیسی  از تیم دوم پورتو به تیم اصلی منتقل شده و اخیرا نیز در چند مسابقه به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفته و موفق به گلزنی هم شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها