اعتراف سرمربی رئال بعد از ناکامی بزرگ

اعتراف سرمربی رئال بعد از ناکامی بزرگ

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است با تیمی که در اختیار دارد بار دیگر می‌تواند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

به گزارش تیترکوتاه، کارلو آنچلوتی در پی شکست ۴-0 شاگردانش در خانه منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازماندن از رسیدن به دیدار فینال با قبول شکست ۵-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت گفت: «با حریفی روبه‌رو شدیم که شایسته برد بود. آنها در نیمه اول با قدرت و کیفیت بیشتری نسبت به ما بازی کردند. آنچه که برنامه‌ریزی کرده بودیم را نتوانستیم انجام دهیم. من‌سیتی در این بازی بهتر از ما بود، مثل فصل گذشته که ما بهتر از آنها بودیم. این اتفاق می‌تواند در فوتبال بیفتد.  باخت به خاطر نگرش ما در این بازی نبود. این شکست فقط یک قدم برای تلاش برای بهتر شدن در فصل آینده است.»

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا ترکیب فعلی رئال مادرید برای رقابت با بهترین تیم‌های اروپایی و کسب جام کافی است؟»، اظهار داشت: «این تیم فصل گذشته خیلی خوب عمل کرد و این فصل هم بازی‌های خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم فصل بعد بهتر از این هم خواهد شد. به یاد داشته باشید که رئال مادرید فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان منچسترسیتی را شکست داد. به طور حتم رئال مادرید می‌تواند همانند فصل گذشته دوباره فاتح لیگ قهرمانان شود.»

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها