خیز دولتی ها برای گران کردن نان!

استاندار کرمانشاه گفت : باید قیمتی منطقی براساس آنالیز هزینه‌ها برای نان در نظر گرفته شود تا هم نانوایان ضرر نکنند و هم به مردم فشار نیاید.

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز (۲۷ اردیبهشت) در نشست با جمعی از خبازان کرمانشاه، از اثرگذاری مستقیم نان بر معیشت مردم یاد کرد و گفت : دغدغه‌های اقتصادی و کسب و کار خبازان را می‌پذیریم و نانوایان نباید ضرر کنند، اما مردم را هم نباید نادیده بگیریم.

استاندار کرمانشاه اصلاح قیمت نان را قابل قبول دانست و با بیان اینکه براساس آنالیز هزینه‌های تولید باید به یک نرخ منطقی برسیم، خاطرنشان کرد:، اما بنا نیست، چون چند سال افزایش قیمت نداشته‌ایم، نان یکباره بسیار گران شده و به مردم فشار مضاعف وارد شود.

صحرایی از خبازان درخواست کرد، چنانچه اصلاح قیمت نان صورت گرفت، به انتظار مردم برای ارتقای کیفیت نان هم توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: اصلاح قیمت نان باید بگونه‌ای انجام شود که برای نانوایی‌ها عادلانه باشد و در کنار آن مردم هم نان با کیفیت دریافت کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر جلوگیری از هدر رفت آرد و نان، خاطرنشان کرد: توزیع سهمیه آرد باید عادلانه و متناسب با میزان پخت خبازی‌ها صورت بگیرد تا از عرضه خارج از شبکه آرد با جدیت جلوگیری شود.

صحرایی اضافه کرد: البته نباید موارد تخلفی که گا‌ها در چرخه آرد و نان رخ می‌دهد را به همه تعمیم دهیم، زیرا بخش عمده خبازان متعهد بوده و پخت نان را با وجدان کاری انجام می‌دهند .

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها