معلمان تا این تاریخ مهلت اعتراض به رتبه بندی دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه فرصت مجدد برای اعتراض به رتبه‌بندی معلمان از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه فراهم شده، گفت: این آخرین مهلت اعتراض است.

معلمان تا این تاریخ مهلت اعتراض به رتبه بندی دارند

رضا رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از معلمان خواستار فرصت مجدد برای ویرایش اطلاعات و بارگذاری مدارک جدید در فرآیند رتبه‌بندی هستند و هم‌اکنون این فرصت با تشکیل «کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای رتبه‌بندی معلمان» با توجه به نامه 20 فروردین 1402 سازمان بازرسی کل کشور فراهم است.

وی با بیان اینکه این آخرین مهلت اعتراض به رتبه‌بندی معلمان است، گفت: در همین راستا جهت تسهیل شرایط رسیدگی به مراجعات خاص فرهنگیان برای رتبه‌بندی در شرایط خاص مانند عدم دسترسی به شبکه اینترنت در مناطق عشایری و مرزی با تأیید رئیس هیئت ممیزه منطقه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه فوت بستگان درجه یک در بازه زمانی ثبت اعتراض با ارائه گواهی فوت معتبر و بیماری حاد فرد و بستگان درجه یک وی با ارائه گواهی بستری و پذیرش بیمارستان یا واحد درمانی، افزود: مسافرت‌های از پیش تعیین شده به خارج از کشور با ارائه گذرنامه دارای مهر خروج و ورود از مرزهای قانونی، بروز اشتباهات موثر در تشخیص فرآیندها به دلایل موجه و اسناد قابل قبول در چارچوب قانون و آیین‌نامه اجرای رتبه‌بندی معلمان با تأیید رئیس هیئت ممیزه منطقه و معاذیر قانونی انتظامی یا قضایی از دیگر موارد است.

وی گفت: کارگروه مذکور ضمن بررسی مستندات و دلایل در صورت احراز شرایط عذر موجه فرد با تصویب هیئت ممیزه ذیربط می‌تواند نسبت به ایجاد فرصت اعتراض و ویرایش آن صرفاً برای یک نوبت و حداکثر برای مدت زمان معین 48 ساعت از زمان صدور اجازه کارگروه موارد خاص طبق زمان‌بندی جدول فوق تصمیم‌گیری کند.

رضایی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی عمومی به مشمولان از روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه انجام شده است، ادامه داد: امکان ثبت درخواست معترضان در سامانه مربوطه از 26 اردیبهشت تا 29 اردیبهشت فراهم است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به درخواست‌ها و اعلام نظر توسط کارگروه از تاریخ 30 اردیبهشت تا 3 خرداد ماه انجام می‌شود، بیان کرد: اجازه ثبت اعتراض یا بارگذاری مدارک در ویرایش اعتراض حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه هفتم خرداد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدت زمان ویرایش اطلاعات مطابق جدول فوق است و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست و سامانه در ساعت 24 روز یکشنبه هفتم خرداد 1402 بسته خواهد شد، افزود: فرآیند رسیدگی به اعتراض رتبه‌بندی صرفاً از طریق my.medu.ir قابلیت اجرا دارد.

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • معلم

    در بار گذاری بعد از اعتراض سقف بار گذاری گذاشته شده این محدویت به ضرر معلم است

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر