حمله سپهر حیدری به امید نورافکن

مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم نساجی را دست کم نمی‌گیرد و به برتری می‌رسد.

حمله سپهر حیدری به امید نورافکن

به گزارش تیترکوتاه، شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازی جذاب و یک طرفه موفق شدند با نتیجه ۴ بر صفر تیم گل گهر سیرجان را شکست دهند تا بدون هیچ اما و اگر سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم همچنان در دستان خودشان باشد و با خیال آسوده در هفته پایانی به مصاف نساجی مازندران بروند.

سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد حواشی ایجاد شده و صحبت‌های مطرح شده از سوی سپاهان و استقلال در خصوص موفقیت این تیم و ربط دادن آن به عوامل بیرونی گفت: حرف و حدیث زیاد است. خیلی از تیم‌ها با بودجه آن‌چنانی تیم می‌بندند و برخی دیگر از تیم‌ها از همه جهات حمایت می‌شوند اما در نهایت به قهرمانی نمی‌رسند، اما پرسپولیس در عین شایستگی در آستانه قهرمانی قرار دارد و این موضوع مسلما موجب می‌شود به بعضی‌ها فشار بیاید.

حیدری تاکید کرد: بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد. بهتر است از پرسپولیس الگوبرداری کنند، نه اینکه قهرمانی این تیم را زیر سوال ببرند. در ۶ سال اخیر این تیم ۵ با قهرمان شده و ۲ بار به فینال آسیا رفته است؛ مگر می‌شود این اتفاقات شانسی باشد؟

او یادآور شد: یک زمان صحبت از وزیر و افراد دیگر بود، الان چه کسی را می ‌ اسم ببرند؟ وزیر می‌تواند سانتر کند؟ می‌تواند گل بزند؟ این بهانه‌ها دیگر نخ‌نما شده و فقط برای زیر سوال بردن پرسپولیس است. جای صحبت، تمرکز کنند و از پرسپولیس یاد بگیرند و تلاش بیشتری انجام بدهند و به حریف احترام بگذارند. باید پخته‌تر و سنجیده عمل کرد، نه اینکه مثل یک کودک صحبت کنند و اسم تیم حریف را جلوی دوربین اشتباه بگویند که مثلا بخواهند چهره شوند یا در دل هوادار جا باز کنند و خودشیرینی کنند.

این مدافع پیشین سرخ‌پوشان اضافه کرد: کسی به شلوغ‌کاری جام نمی‌دهد. چیزی که شما را قهرمان می‌کند تلاش، کوشش و در نهایت شایستگی است. پرسپولیس با توجه به قهرمانی در نیم‌فصل اول و نتایجی که گرفت و بعد از آن در حالی که کم‌ترین شانس را بین سه تیم صدرنشین در پایان سال داشت و بازگشت دوباره‌اش به صدر، از هر تیمی برای قهرمانی شایسته‌تر است. با بهانه‌جویی نمی‌شود نتیجه گرفت و دوستان باید تجدید نظر کنند. البته چه بهتر به این رویه خود ادامه دهند تا ما تمرکز کنیم و باز هم قهرمان شویم.  

حیدری در واکنش به صحبت‌های اخیر امید نورافکن علیه پرسپولیس گفت: از یک بازیکن ملی‌پوش بعید است بهانه‌جویی کند. امید نورافکن هنوز در دوران بچگی مانده و گویا به بلوغ فکری نرسیده است. برای خودشیرینی و بستن قرارداد بالاتر پرسپولیسی را زیر سوال می‌برد که از کودکی عکس بازیکنان این تیم را جمع می‌کرده و حالا بی‌احترامی می‌کند. هر زمان که می‌خواهد از پرسپولیس صحبت کند، استرس می‌گیرد و حرف‌هایی می‌زند که نامعقول است.

او تاکید کرد: اینکه پرسپولیس قهرمان می‌شود ناپاک است، اما اگر شما تیم خوب ملوان را در حضور پر رنگ هواداران خود می بردید و اکنون صدر بودید این قهرمانی پاک بود؟ اگر این حرف‌ها از روی حسادت نیست پس برای چیست؟ جایی اینکه دهان خود را باز کنید، تمرکز داشته باشید و جای بی‌احترامی تلاش کنید و بجنگید.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها