جنجال جدید در فوتبال ایران

جنجال جدید در فوتبال ایران

مهاجم سابق استقلال و تراکتور از این ۲ باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

به گزارش تیترکوتاه،  یکی از عجیب ترین پرونده های چند سال اخیر فوتبال ایران به داستان کاوه رضایی مربوط می شود. این بازیکن تابستان گذشته به استقلال پیوست ولی به دلیل پر بودن لیست آبی ها، راهی تراکتور شد اما در این میان توافق نامه سه جانبه ای نیز امضا شد.

در این توافق نامه ذکر شده بود که رضایی تحت شرایطی می تواند در نیم فصل به استقلال بازگردد. به همین دلیل کاوه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد تا به جمع شاگردان ساپینتو اضافه شود ولی این اتفاق رخ نداد و تبریزی ها نیز از این بازیکن شکایت کردند که کمیته تعیین وضعیت به سود تراکتور رأی خود را صادر کرد.

در این حکم اعلام شد که فسخ قرارداد رضایی غیرقانونی بوده و طبق این رأی، رضایی با توجه به فسخ قرارداد با تراکتور، در نیم‌فصل دوم هم نمی‌توانست برای این تیم یا هیچ باشگاه دیگری به میدان برود و عملاً باید تا پایان فصل دور از میادین می‌ماند که همین اتفاق نیز افتاد.

حالا خبر رسیده که کاوه به دلیل عدم حضور در نیم فصل دوم، از باشگاه‌های استقلال، تراکتور و فدراسیون فوتبال به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرد و دادگاه CAS از استقلال، تراکتور و فدراسیون فوتبال خواسته که دفاعیات خود را ارائه کنند.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار