جدایی ستاره ایرانی از برنتفورد انگلیس قطعی شد

قدوس در دوراهی پریمیرلیگ و لیگ سوئد

باشگاه برنتفورد انگلیس به طور رسمی اعلام کرد هافبک ایرانی این تیم در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

قدوس در دوراهی پریمیرلیگ و لیگ سوئد

به گزارش تیترکوتاه، سامان قدوس بعد از مدت ها نیمکت نشینی در برنتفورد بالاخره از این تیم جدا خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که به کدام تیم خواهد رفت.

امروز سایت رسمی باشگاه برنتفورد اعلام کرد که قدوس در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. در مطلب این سایت نقل قولی از توماس فرانک سرمربی برنتفورد نیز در تمجید از رفتار حرفه ای ستاره ایرانی منتشر و ضن تاکید به نقش او در صعود برنتفورد به لیگ برتر، اشاره شده که این هافبک ایرانی هر وقت فرصت بازی پیدا کرد کسی را ناامید نکرد ضمن اینکه در هر پستی که از او خواسته شد به خوبی بازی کرد.

به گفته سرمربی برنتفورد، دلیل جدایی قدوس این است که نیاز به بازی بیشتری دارد اما در برنتفورد این امکان برایش مهیا نیست و و به همین دلیل او جدا خواهد شد تا شانس بازی بیشتری در تیم بعدی‌اش داشته باشد.

قدوس که 86 مسابقه برای برنتفورد انجام داده و پنج گل به ثمر رسانده است، در حال حاضر یک پیشنهاد کاملا جدی از مالموی سوئد دارد اما اخباری هم مبنی بر علاقمندی شفیلدیونایتد به جذب او شنیده می شود؛ تیمی که در چمیونشیپ حضور داشت و جواز حضور در لیگ برتر(پریمیر لیگ) را کسب کرد.

گفته می شود قدوس و 6 بازیکن از شفیلد به طور مشترک با یک آژانس نقل و انتقالاتی همکاری می‌کنند و همین مسئله شانس او برای ماندن در لیگ برتر را زیاد می‌کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها