واتس آپ باز هم ادای تلگرام را درآورد

بررسی نسخه‌ی آزمایشی واتساپ نشان می‌دهد این پیام‌رسان به‌زودی قابلیتی شبیه کانال‌های تلگرام ارائه خواهد داد.

 

واتساپ به‌عنوان یکی از پیش‌گامان پیام‌رسانی و چت‌های گروهی، نحوه‌ی ارتباط میلیون‌ها کاربر را در سرتاسر جهان تغییر داد. این پلتفرم با معرفی بخش Communities گامی مهمی در جهت تسهیل تعاملات گروهی بزرگ‌تر برداشت؛ اما همچنان فاقد روشی مقیاس‌پذیر شبیه کانال‌های تلگرام است. به‌هر‌حال، واتساپ قصد دارد این قابلیت را در آینده‌ی نزدیک ارائه دهد.

وب‌سایت WABetaInfo با بررسی نسخه‌های آزمایشی واتساپ، بخش جدیدی را کشف کرده است که آموزش‌هایی را درباره‌ی کانال‌های این پیام‌رسان به کاربران ارائه می‌دهد. این ویژگی در نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۱۰٫۱۴ آزمایشی واتساپ مشاهده شده است.

ظاهراً هیچ محدودیتی برای تعداد اعضای کانال‌های واتساپ وجود نخواهد داشت. این ویژگی برای انتشار خبر، رویداد و سایر اطلاعات با تعداد زیادی از مخاطبان بسیار مفید خواهد بود. علاوه‌براین، اعضای کانال نمی‌توانند شماره تلفن فرستنده را مشاهده کنند تا حریم خصوصی شخص ارسال‌کننده حفظ شود.

نکته‌ی جالب این است که نمی‌دانیم آیا ارتباطات در کانال‌های واتساپ، رمزنگاری خواهند شد یا خیر. اسکرین‌شات فاش‌شده از قابلیت مذکور، به‌روزرسانی کانال‌ها را زیر آپدیت‌های وضعیت موقت مخاطبان نشان می‌دهد. واتساپ برای انطباق با این تغییر، نام تب Status را به Updates تغییر داده است.

کانال‌های واتساپ، گامی بسیار بزرگ برای پیام‌رسانی گروهی در این پلتفرم هستند. کسب‌وکارها نیز می‌توانند با این قابلیت، راحت‌تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها