پای سپاه هم به رتبه بندی معلمان باز شد

پای سپاه هم به رتبه بندی معلمان باز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را از گام های موثر در بهبود فرهنگ عمومی و اعتلای تعلیم و تربیت دانست و گفت: در طرح رتبه بندی منافع عمومی جامعه تامین می‌شود، عدم اجرای آن طی سال‌های اخیر یکی از ترک فعل‌های مهم بوده است.

علیرضا رحیمی در دیدار سردار مهدی کبیری پور جانشین سپاه استان قم که به مناسبت هفته معلم انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و معلم در بطن جامعه یکی از خواسته های همیشگی مقام معظم طی دیدار سال های اخیر با مسوولان آموزش و پرورش بوده است.

رحیمی ادامه داد: به هر اندازه که جایگاه و هویت معلم در جامعه بیشتر شود، نفع و سود آن به دانش آموزان و جامعه بر می گردد.

وی طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را یکی از گام های موثر در بهبود فرهنگ عمومی و اعتلای تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: در طرح رتبه بندی منافع عمومی جامعه تامین می‌شود، عدم اجرای آن طی سال‌های اخیر یکی از ترک فعل‌های مهم بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ابراز داشت: آموزش و پرورش استان قم در مباحث فرهنگی، تعلیم و تربیت همراه و همگام با سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) است.

وی همچنین از آمادگی آموزش و پرورش استان برای برگزاری کلاس های آموزش سواد رسانه‌ای در دو سطح دانش آموزان و فرهنگیان با مشارکت و همراهی بسیج فضای مجازی سپاه استان قم خبر داد.

 

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها