۶ روش تولید محتوا برای سئو سایت

تولید محتوای ارزشمند یکی از اجزای حیاتی سئو است. این ۶ مرحله را دنبال کنید تا محتوای شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

۶ روش تولید محتوا برای سئو سایت

سئو می تواند کاری طاقت فرسا باشد. چه یک بازایاب حرفه‌ای باشید، چه یک کارآفرین، یا فردی که به تازگی درگیر فرآیند تجارت الکترونیک شده است، مدیریت سئو ممکن است گیج کننده باشد. در خالص ترین شکل خود، سئو در مورد رتبه بندی صفحات، با قوانین رتبه بندی مرتبط با الزامات موتور‌های جستجو است.

با این حال، اگرچه ممکن است بیش از حد فنی به نظر برسد، اما یک جزء حیاتی از سئو، استراتژی بازاریابی محتوای موفق است.

تولید محتوا برای اهداف سئو می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان هدف خود برسید و آنها را به سمت نقطه تبدیل سوق دهید. هدف این است که با محتوا مخاطبان خود را از طریق رتبه بندی موتورهای جستجو به سمت ویژگی های وب‌سایت خود سوق دهید. هر چه رتبه بالاتر باشد، شانس مشتریان برای یافتن وب سایت شما بیشتر است.

راه های زیادی برای رتبه بندی سایت شما وجود دارد، اما در این مقاله، ما در درجه اول بر روی محتوا تمرکز می کنیم.

محتوای مرتبط با سئو مطالبی است که شما تنها با هدف کمک به وب سایت خود در رتبه بالاتر در موتورهای جستجو تولید می کنید. این فرآیند معمولاً به کلیدواژه هایی که برای تمرکز بر روی آنها انتخاب می کنید و فرکانس اضافه کردن محتوای جدید بستگی دارد.

۶ روش تولید محتوا برای سئو سایت

سئو می تواند پر از تکنیک‌‌های فنی باشد! با این حال، در قلب فرآیند SEO، تولید محتوا یونیک لازم است تا ارزشی برای مخاطبان شما فراهم کند.

در این مقاله مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید می کنید، رتبه بندی خواهد شد.

  1. در مورد نوع محتوایی که می خواهید تولید کنید تصمیم بگیرید

تولید محتوا متنوع و جذاب برای مخاطبان هدف شما هرگز ضرری ندارد. تنوع محتوا به شما این امکان را می دهد که برای همه مخاطبان خود جذابیت داشته باشید. در اینجا به برخی از انواع تولبد محتوایی که میتواند در سئو شدن و رتبه بندی سایت کمک باشد اشاره میکنیم:

مقالات : پست های نوشتاری هستند که میتوانند به صورت روزانه در وب سایت خود قرار دهید. عموما مقالاتی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه هستند بیشتر از سایر مقالات رتبه بندی خواهند شد. علت این نکته این است که خواننده زمان بیشتری برای مطالعه در نظر خواهد گرفت و به همین منظور نرخ ماندن در صفحه بیشتر خواهد شد.

راهنماها و صفحات ستونی : این صفحات احتمالاً بسیار طولانی تر از یک پست وبلاگ هستند و به دنبال پاسخ دادن به یک سؤال مهم تر هستند. این نوع محتوا می تواند در یک پست وبلاگ باشد یا به چندین صفحه تقسیم شود.

اینفوگرافیک : این قسمت از تولید محتوا برای جذب مخاطبانی که بیشتر توسط مطالب بصری هدایت می شوند عالی است. متن موجود در هر اینفوگرافیک قابل خزیدن نیست - زیرا یک تصویر است - بنابراین حتماً از متن جایگزین ( TAG ALT ) استفاده کنید و آن را با یک پست (متنی) وبلاگ همراه کنید تا ارزش سئوی این نوع محتوا را به حداکثر برسانید.

لیست ها : فهرست ها برای گنجاندن انواع کلمات کلیدی طبیعی و همچنین برای آسان بودن برای پیمایش بسیار عالی هستند.

ویدیوها : مانند اینفوگرافیک ها، ویدیوها را نمی توان «ایندکس» کرد، اما می توانید ویدیوها را با یک پست وبلاگ آموزنده یا یک عنوان مناسب SEO هماهنگ نمایید.
این فهرست جامع نیست، زیرا انواع مختلفی از محتوا وجود دارد. شما همچنین می توانید بسیاری از رسانه های محتوای بالا را ترکیب کنید.

  1. محتوا خود را بررسی و مخاطب خود را تعیین کنید

دانستن اینکه چه کسی مخاطب شماست می تواند به شما کمک کند بهترین نوع محتوا را انتخاب کنید و از مرتبط ترین کلمات کلیدی برای سازماندهی محتوای خود برای رتبه بندی بهتر استفاده کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار این است که محتوای خود را ممیزی کنید و آنچه را که با مخاطبان شما طنین انداز می‌شود شناسایی کنید.

سپس، می‌توانید شخصیت‌هایی ایجاد نمایید که اطلاعات جمعیتی، موقعیت مکانی و رفتار آنلاین را نشان می‌دهند.

هچنین می‌توانید نوع سؤالاتی را که این افراد جستجو می‌کنند را تعیین کنید، و کلمات کلیدی و عباراتی را برای استفاده در محتوای خود انتخاب کنید که برای این سؤالات رتبه‌بندی می‌شوند.

  1. اهداف تولید محتوا برای سئو سایت را تعیین کنید

به دنبال کسب چه چیزی هستید؟ آیا می خواهید تبدیل ها را افزایش دهید؟ آیا به دنبال ایجاد صدای برند یا به طور کلی افزایش آگاهی از شرکت خود هستید؟ تلاش شما برای سئو سایت فروشگاهی است یا خدمات ارائه میدهید؟
تلاش‌های شما برای تولید محتوا و سئو سایت باید به شما در رسیدن به این نقاط عطف کمک کند. برای توسعه اهداف قابل اجرا و ایجاد استراتژی برای اینکه چگونه محتوای شما می تواند به شما در رسیدن به آنها کمک کند، وقت بگذارید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید وبینارهای خود را به سمت اصلی ترین نقطه جذب مخاطبان خود سوق دهید، باید افعال و عنوان مرتبط با آن را برای جذب و حفظ مشتریان بهینه کنید.

سپس می توانید میزان موفقیت تلاش های محتوای خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل سایت مرتبط با وبینار خود پیگیری کنید.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها