روی خط جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ۵۴

تقدیر از برندگان جشنواره پوسترهای نمایشگاهی/ پاویون تیتر کوتاه؛ از استالکس تا دیوار افتخار

سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی به کار خود پایان داد.

حجم ویدیو: ۳۳.۲۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۵ دانلود ویدیو

در این رویداد مهم صنعت نمایشگاهی که همزمان با سومین کنفرانس و نمایشگاه صنعت نمایشگاهی و با حضور فعالان بخش های مختلف این صنعت برگزار شد با ارائه تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی از پوسترهای برتر تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی ۱۸۶ پوستر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و از میان پس از برگزاری جلسه داوری ۳ پوستر رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین ۷ پوستر به عنوان پوسترهای شایسته تقدیر توسط هیات دواران معرفی شد.

۱۰ پوستر منتخب در گالری تصاویر زیر قابل مشاهده است: 

مراسم تقدیر از برگزیدگان این جشنواره با حضور احسان آقائی ملایری سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت، حامد بی آزار معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، حامد خوش الحان معاون فنی و مهندسی این شرکت، غلامرضا فیلسوف و عبدالکریم جلالی به عنوان نمایندگان بخش خصوصی صنعت نمایشگاهی در محل سالن کنفرانس سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

توجه به نمادهای تاریخی صنعت نمایشگاهی یکی دیگر از برنامه های جانبی این جشنواره بود. در همین زمینه همزمان با آغاز به کار سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی از دیوار افتخارات شرکت پالار سامانه به عنوان قدیمی ترین شرکت برگزارکننده رویدادهای نمایشگاهی رونمایی شد. در این دیوار برخی از پوسترهای نمایشگاه‌های این شرکت از سال ۱۳۷۳ تا سال ۱۳۷۷ به نمایش گذاشته شده بود.

دیوار-افتخار

نمایش  پوستر اولین نمایشگاه در حوزه خدمات نمایشگاهی (استالکس) نیز یکی دیگر از بخش های جانبی این رویداد بود.

استالکس

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها