اکوایران: امروز نماد وبملت پرمعاملهترین نماد بازار بود و بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد. پس از وبملت، نمادهای وتجارت و وبصادر بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.
بازار سهام در روز گذشته افت قابل توجهی را شاهد بود و در حالی شاخص کل بورس به محدوده ۲.۱ میلیونی نزدیک شد که سایه سنگین دلار نزولی همچنان بر سر سهام دلاری سنگینی میکند.
تحرکات مثبت روز گذشته در نمادهای خودرویی، این امیدواری را ایجاد کرده که بازار وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد، اما ارزش معاملات فعلا در حدی نیست که بتوان امید زیادی به رشد پرشتاب بازار داشت.