معرفی بدون واسطه محصولات و خدمات باکیفیت و ایجاد بسترهای مناسب برای صادرات آنها، ورود به موفقترین سیستم اقتصادی آسیای جنوب شرقی به عنوان شاهراه تجارت با کشورهای ASEAN و تامین بخشی از بازار گسترده مصرف محصولات حلال دنیا با ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد دلار از دیگر دستاوردهایی است که حضور در بزرگترین نمایشگاه محصولات حلال دنیا به دنبال دارد.
این رویداد از سال ۲۰۰۴ توانسته است به خوبی برند حلال را به جهانیان معرفی کند. بسیاری از توزیع کنندگان و تامین کنندگان بینالمللی محصولات و خدمات حلال، MIHAS ۲۰۲۳ را برای اخذ نمایندگی و انعقاد قراردادهای کلان انتخاب میکنند.
نوزدهمین نمایشگاه صنعت حلال مالزی با حضور مشارکت کنندگان ایرانی و بیش از ۳۲ کشور جهان از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ میزبان متخصصان از سراسر جهان خواهد بود.