
به گزارش روابط عمومی بیمه دی از مشهد؛ در راستای پیگیری مستمر برنامههای عملیاتی و تقویت تعاملات با شبکه فروش، نشست ماهانه نمایندگان استان خراسان رضوی در خردادماه برگزار گردید. این جلسه با هدف بررسی روند پیشرفت فعالیتها در فصل گذشته، تحلیل نتایج فصل بهار و همچنین تجلیل از نمایندگان موفق در این دوره، برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، شریعتی فر مدیر منطقه شرق کشور ، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم و شهادت حضرت عبدالله الحسین (ع) بر اهمیت «استمرار در فعالیت» و «ثبات در عملکرد» تأکید کرد.
وی با اشاره به پایان فصل بهار، خاطرنشان نمود که گذار از مرحله تثبیت فعالیتها به مرحله توسعه و رشد پایدار، نیازمند دقت در اجرا و پایش مستمر اهداف است.
وی همچنین از تلاشهای همگانی برای رسیدن به مقاصد تعیین شده در ماه های گذشته قدردانی نمود و از نمایندگان خواست تا با نگاهی آیندهنگرانه، خود را برای فرصتهای آتی آماده سازند.
در ادامه این جلسه، احمدی حسینی سرپرست مدیریت استان خراسان رضوی ضمن ارائه نکات و مطالب در حوزه "استراتژی تغییر" به تشریح برنامههای عملیاتی برای ماههای پیش رو، بر محورهای کلیدی افزایش نفوذ در بازار و بهبود کیفیت خدمات تمرکز کرد.
نمایندگان نیز در فضای تعاملی جلسه، به تبادل نظر در خصوص چالشهای عملیاتی و راهکارهای بهبود فروش در سطح استان پرداختند.
یکی از بخشهای محوری این نشست، تحلیل عملکرد نمایندگان در طول «فصل بهار» بود. در این بخش، میزان تحقق اهداف و بودجههای ابلاغی برای هر نماینده مورد واکاوی قرار گرفت تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف، مسیر حرکت برای نیمه دوم سال با دقت و برنامهریزی بیشتری ترسیم گردد.
در بخش پایانی این مراسم، به منظور ارتقای انگیزه و قدردانی از تلاشهای خستگیناپذیر، از نمایندگان برتر و موفق در «فصل بهار» که توانسته بودند با کسب رتبههای بالا و تحقق حدنصابهای تعیین شده، درخشش ویژهای داشته باشند، با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.