به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی در این مراسم، رضایی رئیس شعبه بیمه دی استان کردستان و خانم صادقنژاد مدیریت پروژه صندوق بازنشستگان بیمه دی، در کنار مسئولان استانی و جمعی از بازنشستگان حضور داشتند.
استاندار کردستان در این مراسم با تقدیر از سالها تلاش و خدمت صادقانه بازنشستگان، آنان را سرمایههای ارزشمند اجتماعی و گنجینههای تجربه و دانایی کشور دانست و بر ضرورت توجه به مطالبات و ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده به این عزیزان تأکید کرد.
رضایی، رئیس شعبه بیمه دی استان کردستان نیز با اشاره به رسالت این شرکت در ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان، اظهار داشت: بیمه دی همواره تلاش کرده است با توسعه خدمات درمانی، تسریع در رسیدگی به اسناد و ارتقای کیفیت پاسخگویی، رضایت بیمهشدگان و بازنشستگان را افزایش دهد.
در ادامه مراسم، مسئولان حاضر ضمن گفتوگو با بازنشستگان و بررسی مسائل و دغدغههای آنان، بر تداوم همکاری و تعامل میان بیمه دی، صندوق بازنشستگی کشوری و دستگاههای اجرایی استان در راستای بهبود سطح خدمترسانی تأکید کردند.
این مراسم با تجلیل از جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان استان و قدردانی از خدمات ارزشمند آنان به پایان رسید.