به گزارش روابط عمومی بیمه دی، صادقی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، از پیگیری و پاسخگویی مطلوب بیمه دی به خصوص در حوزه درمان تشکر کرد
وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه همکاری دو مجموعه به صورت بلندمدت تداوم یابد، گفت؛ «ارتقای سطح کیفی این خدمات در سطح استان در گروی پایش مداوم نظرات بیمهشدگان است.»
در ادامه بابازاده مدیر بیمه دی استان گیلان، ضمن ارائه گزارش عملکرد هفتماهه این شرکت در ارائه خدمات به کارکنان توزیع برق، از همراهی مدیران این شرکت قدردانی کرد.
بخش دیگری از این نشست، به بررسی پرونده خسارت آتشسوزی در ساختمان توزیع برق منطقه ۲ رشت اختصاص یافت.
در پایان این جلسه، مقرر شد جهت بهبود فرآیندها، جلساتی حضوری میان کارشناسان درمان و نمایندگان بیمهشدگان برگزار شود.