بر روی بیلبوردها تصاویری از شخصیتهای اصلی، نگهبانان با ماسکهای نمادین و فضای پازلی و رنگارنگ «بازی مرکب» دیده میشود که حس رمزآلود سریال را به تصویر میکشد. فصل دوم این سریال، ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴، به صورت جهانی منتشر شد و هم اکنون در صدر پربازدیدترین سریال های دنیا قرار گرفته است.
تلفیق تبلیغات بیلبوردی با تبلیغات محیطی ازجمله دکوردادن به داخل متروها از جمله جذابیت های این کمپین به شمار می رود که مسلما با هزینه هنگفتی از سوی شبکه نتفلیکسه همراه بوده است.
این کمپین نشان از سرمایهگذاری گسترده نتفلیکس برای ادامه موفقیتهای این سریال دارد که در فصل اول توانست رکوردهای بینالمللی را جابهجا کند و به یکی از پربینندهترین آثار این پلتفرم تبدیل شود.





