افتتاح ۶ ایستگاه جدید مترو در تهران / واردات واگن‌های قطار تا سال آینده

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران از افتتاح ۶ ایستگاه مترو تا پایان امسال خبر داد.

افتتاح ۶ ایستگاه جدید مترو در تهران / واردات واگن‌های قطار تا سال آینده

در میان انواع متفاوت حمل و نقل عمومی شهری، مترو یکی از سریع‌ترین و مناسب‌ترین شبکه‌های حمل و نقلی است.ساخت ایستگاه‌های جدید مترو به خصوص در کلان‌شهری مانند تهران مزیت‌هایی از قبیل کاهش ترافیک و آلودگی هوا، افزایش امنیت و توسعه شهری و بهبود حمل و نقل شهری مردم دارد.

محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران از افتتاحیه‌های جدید مترو خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع مالی تا پایان سال ۶ ایستگاه سرباز، بهار شیراز، نجات اللهی، شهدای ۱۷ شهریور، میدان خراسان و ورزشگاه تختی افتتاح و آماده بهره‌برداری می‌شود.

هرمزی با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل عمومی در اولویت مدیریت شهری قرار دارد، گفت: برای رفع آلودگی هوا و ترافیک باید حمل‌ونقل عمومی توسعه یابد و در این زمینه شهرداری تهران برنامه دارد.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران به افزایش بودجه مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و گفت: بودجه امسال رشد خوبی یافته و برنامه‌ریزی برای خرید واگن و اتوبوس صورت گرفته است.

وی به سفر مدیرانش شهری به چین اشاره کرد و گفت: در این سفر قرار است موضوع ۷۹۱ واگن مترو مورد بررسی قرار گیرد و نخستین پارت این قطار‌ها سال آینده وارد خطوط مترو تهران می‌شود.

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر