بورس تهران | شاخص بورس

افت و خیز بورسی هفته / کمر کدام نمادها شکست

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت و تا کانال ۴ هزار میلیارد تومان پایین آمد.

افت و خیز بورسی هفته / کمر کدام نمادها شکست

حال بازار سهام هیچوقت آنطور که باید و شاید خوب نبوده و اغلب سهامداران از این وضعیت ناراضی هستند. بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۶ درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۴ هزار و ۷۴ میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه به رقم ۴ هزار و ۹۸۸ میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به ۵ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به ۴ هزار و ۹۴۹ میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد ۸ درصد افت کرد و به ۴ هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۷۵۹ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۵ هزار و ۸۶ میلیاردی هفته پیشین، افت ۶ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد کرومیت بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای ثفارس، ثشاهد، شستا و ثنوسا در رتبه‌های بعدی بودند.

نماد پارس نیز بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای کرمان، داتام، خودرو و شستا در رده‌های بعدی قرار داشتند. روز یکشنبه نیز کگل، بورس، شستا، نخریس و کرومیت در صدر جدول ارزش معاملات و شستا صاحب بیشترین حجم معامله بازار بود. پس از شستا، کگل، بورس، داتام و کرمان قرار گرفتند.

روز دوشنبه نماد معاملاتی ثشاهد در صدر جدول ارزش معاملات بود. پس از ثشاهد، نمادهای کرومیت، ثبهساز، نخریس و ذوب بیشترین ارزش معاملات و در جدول حجم معاملات شستا در صدر بود و پس از آن، شگستر، ثبهساز، وبملت و ذوب قرار داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای تملت، فصبا، ثشاهد، ثفارس و کرومیت بیشترین ارزش و نمادهای تملت، شستا، شگستر، خودرو و فصبا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد کسرام بیشترین ارزش و نماد شگستر حجم معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از کسرام، نمادهای شگستر، سدبیر، کرومیت و ثشاهد قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای شگستر، شستا، حفارس، خودرو و وتجارت درصدر بودند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر