مرکز خدمات تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما pakshoma

پاکشوما یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در ایران است که از گذشته محصولات آن در ایران طرفداران بسیاری داشته‌اند. به همین دلیل، تعمیرگاه‌های مجاز و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش بسیاری برای این برند فعالیت می‌کنند. اینانلو سرویس مرکز خدمات پاکشوما و یکی از نمایندگی‌های برتر تعمیرات لوازم خانگی در استان البرز است که خدمات متنوع و متمایزی به مشتریان ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این نمایندگی و استفاده از خدمات آن با ما تماس بگیرید.

مرکز خدمات تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما pakshoma

پاکشوما یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در ایران است که از گذشته محصولات آن در ایران طرفداران بسیاری داشته‌اند. به همین دلیل، تعمیرگاه‌های مجاز و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش بسیاری برای این برند فعالیت می‌کنند. اینانلو سرویس مرکز خدمات پاکشوما  و یکی از نمایندگی‌های برتر تعمیرات لوازم خانگی در استان البرز است که خدمات متنوع و متمایزی به مشتریان ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این نمایندگی و استفاده از خدمات آن با ما تماس بگیرید.

تعمیرات-لوازم-خانگی-پاکشوما

اما اینانلو سرویس چه دستگاه هایی رو تعمیر می کنه.

  • تعمیر یخچال پاکشوما

  • تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

  • تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

  • تعمیر ساید بای ساید پاکشوما

  • تعمیر مایکروویو و مایکروفر پاکشوما

  • تعمیر جاروبرقی پاکشوما

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات اینانلو سرویس

دلایل متعددی برای استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی پاکشوما توسط اینانلو سرویس وجود دارد.

  • تضمین کیفیت و گارانتی 180 روزه
  • قیمت منصفانه و کاملا رقابتی
  • کارشناسان دوره دیده و حرفه ای
  • تعمیر سریع و کمتر از 24 ساعت
  • ارائه خدمات تعمیر در محل

مرکز تعمیرات لوازم خانگی اینانلو سرویس یکی از باسابقه‌ترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به شما عزیزان خدمات ارائه می‌دهد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه مجاز بیش از 130 برند لوازم خانگی، از جمله پاکشوما، آماده خدمات‌رسانی در سراسر استان البرز می‌باشد. لازم به ذکر است که ما به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات پاکشوما و تحت نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می‌دهیم. برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه پاکشومای خود، لطفاً با شماره 02636191 تماس بگیرید.

هزینه مناسب خدمات تعمیر در تعمیرگاه اینانلو سرویس

برای بسیاری از افراد، هزینه تعمیرات لوازم خانگی بالا است. به همین دلیل، اینالو سرویس تلاش می‌کند تا هزینه خدمات خود را منصفانه و متناسب با کیفیت خدمات تنظیم کند. نرخ هزینه خدمات ما مطابق با نرخ مصوب است و هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی‌شود. برخی مراکز تعمیرات لوازم خانگی برای سود بیشتر هزینه‌های گزافی از مشتریان خود دریافت می‌کنند، اما ما در اینانلو سرویس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هزینه تعمیرات لوازم خانگی مشتریان تا حد ممکن مناسب باشد.

برخورداری اینانلو سرویس از تعمیرکاران متخصص و باتجربه

همان‌طور که عنوان شد، اینانلو سرویس  یکی از بهترین مراکز خدمات تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما است. یکی از دلایل این امر، برخورداری مجموعه ما از بهترین و متخصص‌ترین تعمیرکاران می‌باشد. تمامی تعمیرکاران اینانلو سرویس دوره‌های آموزشی تکمیلی برای تعمیر لوازم خانگی پاکشوما را گذرانده‌اند.

همچنین، تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز اینانلو سرویس تجربه بسیار بالایی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی این برند دارند و در طول فعالیت خود، لوازم متنوعی از این برند ایرانی را تعمیر کرده‌اند. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، عیب‌یابی و تعمیر لوازم خانگی پاکشوما شما را انجام دهند. استفاده از تعمیرکاران متخصص و مجرب یکی دیگر از مزایای انتخاب اینانلو سرویس است.

پشتیبانی رایگان و 24 ساعته اینانلو سرویس

در بسیاری از موارد، افراد برای شرح مشکل لوازم خانگی خود دچار مشکل می‌شوند. پشتیبانی رایگان مرکز خدمات اینانلو سرویس این امکان را به شما می‌دهد که در هر ساعت از شبانه‌روز از خدمات ما بهره‌مند شوید. یکی از خدمات متمایز مجموعه ما نسبت به دیگر مراکز تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما، پشتیبانی 24 ساعته است. اگر لوازم خانگی پاکشوما شما خراب شد، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. همچنین، خدمات پشتیبانی  اینانلو سرویس بعد از انجام تعمیرات نیز برقرار است، به طوری که در صورت نیاز به راهنمایی، همچنان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سرعت بالای ارائه خدمات در اینانلو سرویس

خرابی برخی لوازم خانگی مانند یخچال فریزر و ماشین لباس‌شویی می‌تواند برای ساکنین خانه مشکلات زیادی ایجاد کند. به همین دلیل، سرعت ارائه خدمات یکی از مهم‌ترین عوامل در تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما به‌شمار می‌آید. یکی از مزیت‌های اصلی مرکز خدمات اینانلو سرویس، سرعت بالای خدمات آن است. برای استفاده از خدمات تعمیرات مجموعه ما، کافی است با کارشناسان اینانلو سرویس تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از بررسی مشکل شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز اینانلو سرویس را به محل شما اعزام می‌کنند. تعمیرکاران تیم ما با استفاده از تجربه و تخصص خود می‌توانند لوازم خانگی پاکشوما شما را بدون معطلی تعمیر کنند.

تعمیر-ماکروفر

استفاده از قطعات اورجینال در اینانلو سرویس

یکی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما، استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت است. بسیاری از مراکز تعمیرات لوازم خانگی این برند، برای کاهش هزینه‌های خود از قطعات غیر اصلی استفاده می‌کنند. این قطعات به مرور زمان باعث خرابی دیگر قطعات و مختل شدن عملکرد کلی وسیله شما می‌شوند.

تعمیرکاران مرکز اینانلو سرویس برای جلب رضایت مشتریان، فقط از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می‌کنند. این امر شاید هزینه بیشتری داشته باشد، اما باعث افزایش کیفیت نتیجه کار می‌شود. شایان ذکر است که اینانلو سرویس از معدود مراکز تعمیرات محصولات پاکشوما است که از قطعات اورجینال همین برند برای تعمیر لوازم خانگی استفاده می‌کند.

عیب‌یابی لوازم خانگی پاکشوما؛ از مهم‌ترین وظایف اینانلو سرویس

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعمیرات لوازم خانگی، عیب‌یابی صحیح و دقیق مشکلات این لوازم است. بدون عیب‌یابی درست، امکان تعمیر وجود ندارد؛ چرا که بدون شناخت عیب، برطرف‌کردن آن ممکن نیست. عیب‌یابی اصولی و صحیح باید توسط یک تعمیرکار و تکنسین ماهر انجام شود. تعمیرکاران و تکنسین‌های مرکز خدمات اینانلو سرویس با استفاده از تجربه و تخصص خود می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین خطا، عیب‌یابی لوازم خانگی شما را انجام دهند. عیب‌یابی صحیح باعث می‌شود که کیفیت تعمیرات به‌شدت افزایش یابد.

ما در اینانلو سرویس کدام لوازم خانگی را تعمیر می‌کنیم؟

اینانلو سرویس انواع لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، ساید‌بای‌ساید، جاروبرقی، کولر گازی، مایکروفر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را تعمیر می‌کند. به دلیل کیفیت بالای محصولات پاکشوما، این برند فروش بسیار خوبی در بازار ایران دارد. به همین علت،  اینانلو سرویس به‌عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما، تعمیرات تمامی محصولات تولیدی این برند را انجام می‌دهد. تعمیرکاران و تکنسین‌های ما در مرکز  اینانلو سرویس می‌توانند تمامی لوازم خانگی این برند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

اهمیت تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما توسط تعمیرکاران نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما پیچیدگی‌های بسیاری دارد، بنابراین تعمیرکاران نابلد و بی‌تجربه نمی‌توانند این لوازم را به‌درستی تعمیر کنند. تعمیر غیراصولی لوازم خانگی پاکشوما می‌تواند منجر به خرابی دیگر قطعات شود. به‌عنوان مثال، اگر ترموستات یخچال فریزر پاکشوما به‌درستی تعمیر نشود، به‌مرورزمان موتور دستگاه نیز آسیب می‌بیند، زیرا عملکرد هر قطعه بر عملکرد دیگر قطعات تأثیرگذار است.

به همین دلیل، تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما باید توسط تعمیرکاران متخصص و کاربلد انجام شود. همان‌طور که اشاره شد، تمام تعمیرکاران و تکنسین‌های اینانلو سرویس از بهترین و باتجربه‌ترین افراد در زمینه کاری خود هستند و می‌توانند لوازم خانگی پاکشوما شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند.

اینانلو سرویس؛ مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما

در بین تمام مراکز خدمات تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما، اینانلو سرویس خدماتی متنوع‌تر و باکیفیت‌تر ارائه می‌دهد. تعمیرکاران و تکنسین‌های ما با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات لوازم خانگی شما را برطرف کنند. برای استفاده از خدمات بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما، کافی است با کارشناسان ما 02636191  تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس در استان البرز

اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال در سراسر استان البرز و تعداد زیادی کارشناس متخصص، تمامی مناطق فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را خدمات رسانی می کند.

از طریق شماره گیری 02636191 و 02691300200 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با ثبت درخواست از طریق سایت اینانلو سرویس، شامل 10% تخفیف ویژه شوید. می توانید تمامی  سوالات خود را در سایت و صفحه پرسش و پاسخ مطرح کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخگوی شما کاربران گرامی خواهند بود.

 

پس از اتمام گارانتی معتبر نمایندگی تعمیرات پاکشوما با کجا تماس بگیریم؟

اگر گارانتی لوازم خانگی پاکشوما شما به پایان رسیده است، به یاد داشته باشید که نمایندگی تعمیرات پاکشوما اینانلو سرویس همچنان به ارائه خدمات با کیفیت ادامه می‌دهد.

در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزایای بهره‌مندی از خدمات اینانلو سرویس برای تعمیر لوازم خانگی پاکشوما را ذکر کرده‌ایم:

  • بهره‌مندی از گارانتی 3 تا 12 ماهه معتبر اینانلو سرویس
  • استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال پاکشوما
  • حضور سریع تکنسین در محل
  • بهره‌گیری از متدهای مشتری‌مداری روز اروپا
  • رعایت نکات بهداشتی و قوانین مشتری‌مداری
  • رعایت اصول زمان‌بندی

تعمیر-کولر-اسپلیت

خدمات نماینده مجاز اینانلو سرویس برای تعمیرات محصولات پاکشوما در استان البرز

یکی از پرطرفدارترین محصولات خانگی در ایران، لوازم خانگی پاکشوما است.چنانچه هر یک از محصولات پاکشوما از جمله:

  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • یخچال فریزر
  • ساید بای ساید
  • جارو برقی 
  • و سایر محصولات پاکشوما

با مشکلی مواجه شد و نیاز به تعمیر داشت، می‌توانید با نمایندگی مجاز تخصصی اینانلو سرویس برای تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما تماس بگیرید. کافی است با یکی از شعبات اینانلو سرویس تماس بگیرید و اطلاعات یا سوالات خود درباره ایراد و مشکل ایجاد شده را با ما در میان بگذارید.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما

لوازم خانگی ممکن است به‌ مرور زمان یا در اثر استفاده نادرست خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. انتخاب تعمیرگاهی منصف که از نظر اقتصادی به‌صرفه باشد و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بسیار مهم است. تعمیرات محصولات پاکشوما با شفاف‌سازی هزینه‌ها و تعیین آن‌ها بر اساس نرخ مصوب نهادهای دولتی و نظارتی، توانسته پاسخگوی این نیاز مشتریان باشد.

تعمیرکاران متخصص اینانلو سرویس، برای کاهش هزینه‌های تعمیر، در صورت خرابی قطعه‌ای، تا حد امکان تلاش می‌کنند آن را تعمیر کنند تا تعویض. اما در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعه اورجینال با منصفانه‌ترین قیمت جایگزین قطعه خراب می‌شود.

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی پاکشوما با کد 10724 در کرج آماده ارائه خدمات به شما می باشد. ما با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی، به شما کمک می کنیم تا لوازم خانگی خود را به درستی تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در البرز کرج با گارانتی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در کرج با افتخار، تمامی خدمات خود را به مدت شش ماه گارانتی می کند. این مرکز در پایان انجام خدمات، فاکتور رسمی اینانلو سرویس را تحویل مشتریان گرامی می دهد. با توجه به تخصصی بودن ساختار این دستگاه ها، حتما باید توسط تکنسین های مجرب لوازم خانگی تعمیر و بررسی شوند. به هیچ وجه از مراکز متفرقه و غیر مجاز خدمات دریافت نکنید. خدمات دریافتی از این مراکز، از هیچ ارگان و سازمانی قابل پیگیری نیست.

تیم ما به کمک تعمیرکاران ماهر و متخصص، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی، به تعمیر انواع لوازم خانگی پاکشوما می پردازند. با اهتمام به کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، اینانلو سرویس به عنوان یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی در کرج شناخته شده است. در صورت نیاز به تعمیرات، با شماره 02636191 تماس بگیرید

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر