بازار زیر ذره بین تیتر کوتاه؛

خرید قسطی طلای ۱ گرمی چقدر پول می خواهد؟

با توجه به نوسانات قیمت طلا، بازار خرید طلاهای سبک وزن رونق گرفته و اکثر خریداران با بودجه محدود به خرید این نوع طلاها روی آورده‌اند. شرایط زمانی جذاب‌تر می‌شود که امکان خرید قسطی طلاهای سبک وزن نیز وجود داشته باشد.

خرید قسطی طلای ۱ گرمی چقدر پول می خواهد؟

به گزارش تیتر کوتاه - خرید طلا از گذشته تا اکنون به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری مطمئن و قابل‌اعتماد شناخته شده است. ارزش ذاتی طلا و قابلیت حفظ آن در برابر تورم و نوسانات اقتصادی، همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد. خرید قسطی طلا نیز مزایای خاص خود را دارد که آن را به گزینه‌ای جذاب برای افرادی با بودجه محدود تبدیل می‌کند. یکی از مزایای اصلی خرید قسطی طلا، امکان پرداخت مبلغ خرید به صورت تدریجی است که باعث می‌شود فشار مالی کمتری بر خریدار وارد شود. این روش به افراد اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به پرداخت یک باره مبلغی زیاد، به تدریج صاحب طلا شوند. همچنین، خرید قسطی طلا می‌تواند به حفظ ارزش پول در طول زمان کمک کند و به تدریج ثروت و سرمایه شما را افزایش دهد.

رونق خرید طلاهای سبک وزن

با توجه به نوسانات قیمت طلا، بازار خرید طلاهای سبک وزن رونق گرفته و اکثر خریداران با بودجه محدود به خرید این نوع طلاها روی آورده‌اند. شرایط زمانی جذاب‌تر می‌شود که امکان خرید قسطی طلاهای سبک وزن نیز وجود داشته باشد. در سایت‌های فروش طلا، با توجه به همکاری این فروشگاه ها با یک پلتفرم حمل و نقل داخلی، خرید قسطی طلا در وزن‌های متفاوت  به صورت آنلاین میسر است.

در ادامه به بررسی خرید اقساطی برخی از زیورآلات طلای سبک وزن موجود در این فروشگاه‌های آنلاین پرداخته‌ایم.

  • در یکی از فروشگاه ها قیمت یک دستبند طلای ۱ گرمی ۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان اعلام شده است که اقساط این محصول ماهیانه ۱ میلیون ۱۲۳ هزار و ۱۱۴ تومان (۴ ماهه) محاسبه شده است.

خرید-قسطی-دستبند-طلا

اقساط-خرید-دستبند-طلا

  • در فروشگاهی دیگر نیز دستبند طلا با وزن ۱.۰۸ گرم با قیمت ۵ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان به صورت یکجا و به صورت قسطی نیز با اقساط ماهیانه ۱ میلیون و ۳۶۳ هزار تومان (۴ ماهه) به فروش می رسد.

خرید-قسطی-دستبند-طلا 2

  • در این فروشگاه یک زنجیر گردنبند و پلاک طلا با وزن ۰.۹۷ گرم موجود است که با قیمت ۴ میلیون و ۴۲۴ هزار تومان و اقساط ماهیانه ۱ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان (۴ ماهه) برای فروش گذاشته شده است.

خرید-قسطی-گردنبند-طلا

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر