قیمت گوشت | قیمت گوشت قرمز | قیمت گوشت گوسفندی

عرضه گوشت ۲۸۵ هزار تومانی از امروز در این اماکن + جزئیات

ائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده که برای اسفندماه ۲۰۰۰ تن گوشت گوسفندی منجمد وارد شود که در حال حاضر در سردخانه‌ها است و آخرین مراحل تاییدیه‌های دامپزشکی را طی می‌کند تا از امروز شنبه ۵ اسفندماه عرضه شود.

عرضه گوشت ۲۸۵ هزار تومانی از امروز در این اماکن + جزئیات

قیمت گوشت به عنوان یکی از مهمترین مواد غذایی در بازار، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی هستند. عوامل داخلی شامل تقاضا و عرضه در بازار داخلی، هزینه‌های تولید و نگهداری دام، هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های بسته‌بندی محصولات گوشتی هستند. عوامل خارجی شامل تقاضا و عرضه در بازار جهانی، تغییرات ارزش ارز، تغییرات قوانین و مقررات صادرات و واردات، شرایط آب و هوایی و بیماری‌های دامی در سطح جهانی هستند. بنابراین، قیمت گوشت تحت تاثیر مستقیم این عوامل قرار می‌گیرد و تغییرات در هر یک از این عوامل می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت گوشت داشته باشد.

عوامل داخلی شامل تقاضا و عرضه در بازار داخلی، هزینه‌های تولید و نگهداری دام، هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های بسته‌بندی محصولات گوشتی هستند.

عوامل خارجی شامل تقاضا و عرضه در بازار جهانی، تغییرات ارزش ارز، تغییرات قوانین و مقررات صادرات و واردات، شرایط آب و هوایی و بیماری‌های دامی در سطح جهانی هستند. بنابراین، قیمت گوشت تحت تاثیر مستقیم این عوامل قرار می‌گیرد و تغییرات در هر یک از این عوامل می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت گوشت داشته باشد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده که برای اسفندماه ۲۰۰۰ تن گوشت گوسفندی منجمد وارد شود که در حال حاضر در سردخانه‌ها است و آخرین مراحل تاییدیه‌های دامپزشکی را طی می‌کند تا از امروز شنبه ۵ اسفندماه عرضه شود.

وی عنوان کرد: این گوشت برای مصرف‌کننده ۲۳۰ هزار تومان است و قطعات پرمصرف مانند ران و سردست ۲۶۰ هزار تومان قیمت مصرف‌کننده است.

علیرضا پیمان پاک تصریح کرد: در کنار آن حدود ۱۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد وارد و ترخیص شده است. معادل همین میزان هم در گمرکات و در مسیر است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار تن هم تولید شده که تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد داریم که برای مصارف صنف و صنعت و رستوران استفاده شود.

وی متذکر شد: قیمت این گوشت ۲۸۵ تا ۳۰۰ هزار تومان براساس قطعه‌بندی و دسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر