قیمت آپارتمان | قیمت مسکن تهران

آخرین قیمت خرید آپارتمان در منطقه ۲ تهران / قیمت ها در این منطقه نجومی شد + جدول

در این گزارش نرخ و مشخصات آپارتمان های شهرک غرب را مشاهده خواهید کرد.

آخرین قیمت خرید آپارتمان در منطقه ۲ تهران / قیمت ها در این منطقه نجومی شد + جدول

بازار مسکن از چندین بخش تشکیل شده است که شامل خریداران، فروشندگان، مشاوران املاک، تولیدکنندگان ساختمان و متخصصان حقوقی می‌شود. این بازار طبق روند و تغییرات بازارهای دیگر، ممکن است به صورت رو به رشد یا کاهش باشد.

قیمت خرید و حتی ارهن و اجاره مسکن در نقاط مختلف هر شهری متفاوت است. عواملی همچون متراژ واحد مسکونی، سال ساخت، امکانات و منطقه در تعییت قیمت اثر گذار هستند.

شهرک‌غرب یکی از محله‌های مرفه‌ نشین شمال‌غرب شهر تهران است که در منطقه ۲ شهرسازی تهران قرار گرفته‌است. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های پهن و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای پاک، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان‌های بزرگراه‌های شهر، به یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده‌است. در این گزارش به بررسی واحد‌های شهرک‌غرب تهران خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در محدوده شهرک‌غرب را دارید، می‌توانید آپارتمانی ۳ خوابه با زیربنایی حدود ۱۵۳ متر درحالی که ۲۲ سال از ساخت آن میگذرد را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۹۲ متر و سنی حدود ۳۰ سال درحالی که ۳ اتاق خواب دارد را نیز به نرخ ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر به دنبال آپارتمانی ارزانتر در این محدوده هستید می‌توانید واحدی ۶۰ متری با ۱ اتاق خواب را با توجه به اینکه ۶ سال از ساخت این واحد میگذرد را با نرخ ۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد با زیربنایی معادل ۱۴۳ متر و ۳ اتاق خواب در محدوده شهرک‌غرب در روز‌های گذشته معادل ۲۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محدوده شهرک‌غرب را دارید، می‌توانید آپارتمانی ۷ ساله با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمان ۷ ساله دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۰۶ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمان دیگری با متراژ ۱۹۰ متر دزحالی که ۲۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب نیز داشته باشد، در روز‌های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۲۸ میلیارد تومان معامله شده است.

خرید-آپارتمان

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق نرخ مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. نرخ مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر