آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان | خدمات آموزشی استخدام

این مدیر دولتی پشت فرهنگیان در آمد / منتظر افزایش حقوق باشیم؟

در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان‌های قطب پنج کشور، حسن بروشکی بر اهمیت بهره‌گیری صحیح از منابع انسانی تأکید کرده و برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین نیروی انسانی کارآمد و متخصص را اساس موفقیت در مدیریت مجموعه‌های آموزشی دانسته است.

این مدیر دولتی پشت فرهنگیان در آمد / منتظر افزایش حقوق باشیم؟

شامگاه پنجشنبه در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان های قطب پنج کشور که با حضور مدیران کل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در بندر چابهار برگزار شد،حسن بروشکی افزود: آنچه موفقیت در مدیریت یک مجموعه را رقم زده و محقق می‌کند بهره‌گیری صحیح از منابع انسانی و در پی آن بهره وری مطلوب از نیروی کارآمد و متخصص و توانمند خواهد بود.
وی با اشاره به مؤلفه‌های تاثیرگذار در تربیت نیروهای حاذق و توانمند بیان کرد: برای داشتن نیروی انسانی کارآمد و متخصص لازم است با برنامه‌ریزی صحیح این مهم پیگیری و با احصاء نیازمندی نیرو در حوزه جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی و رصد تراز نیروی انسانی مناطق مختلف کار را دنبال کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: بروز بودن دانش معلمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی به ویژه برای نیروهای جدید الورود و خرید خدمات آموزشی استخدام ماده ۲۸ یک ضرورت است و این مقوله قطعاً در فرآیند یاددهی یادگیری موثر واقع خواهد شد.
وی بیان کرد: در سال تحصیلی جاری در سیستان و بلوچستان تلاش کردیم تا با ساماندهی نیروهای موجود و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای خرید خدمات آموزشی، تخصیص ساعات حق التدریس، سرباز معلمین، دانشجو معلمان سال آخر دانشگاه فرهنگیان و ماندگاری نیروهای بازنشسته کلاس درسی بدون معلم باقی نماند.
بروشکی خاطرنشان کرد: بزرگترین‌ سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی آن محسوب می‌شود؛ بدین‌جهت معلم، بزرگترین گنج آموزش و پرورش است.
وی گفت: مهمترین مساله در تامین‌ نیروی انسانی آموزش و پرورش، جذب، نگه‌داشت و توانمندسازی معلمان است؛ وظیفه‌ای که برعهده دانشگاه فرهنگیان است.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر