معرفی بهترین هتل‌های کیش + عکس و شماره تماس

انتخاب و رزرو به موقعِ یکی از بهترین هتل‌های کیش، همواره یکی از چالش‌های افرادی‌‌ست که قصد دارند سفری استثنایی به یکی از زیباترین جزیره‌ی ایران داشته باشند. از طرفی، با توجه به این‌که در فصل تعطیلات رسمی، مسافران زیادی از جزیره‌ی کیش دیدن می‌کنند، رزرو هتل در کیش می‌تواند مانع بسیار بزرگی در برابر مسافران ایجاد کند. معمولا بهترین هتل‌های کیش به سرعت پر می‌شوند و چه بسا ناتوانی در رزرو اتاق در یکی از این هتل‌ها، موجب بر هم زدن برنامه‌ی سفر مسافران می‌گردد. بوکینگ به شما کمک می‌کند تا در هر زمانی، اتاق مناسب خود را در یکی از بهترین هتل‌های جزیره‌ی کیش رزرو کنید.

رزرو-هتل-کیش-۱

چرا جزیره کیش؟

کیش یک مقصد فوق‌العاده برای تمام کسانی‌ست که علاقه‌ی زیادی به خرید دارند، به دنبال مال‌های مدرن و شیک می‌گردند، قصد دارند در یک هتل با ویوی بی‌نظیر اقامت کنند و همزمان از مکان‌های دیدنی، با قیمتی مناسب دیدن نمایند. جالب این‌جاست که تعدادی از بهترین هتل‌های ایران، از جمله هتل ویدا، هتل کوروش و هتل ترنج (که جزئی از لاکچری‌ترین هتل‌های ایران با سرویس مثال‌زدنی هم هستند)، در جزیره‌ی کیش واقع شده‌اند. بیایید نگاهی به تعدادی از بهترین هتل‌های کیش بیندازیم.

رزرو-هتل-کیش-2

آدرس هتل کوروش کیش

۱. هتل کوروش، یکی از بهترین هتل‌های کیش

هتل کوروش یکی از اولین گزینه‌های پیشنهادی‌ست که در برابر کسانی‌که به دنبال بهترین هتل‌های کیش می‌گردند، قرار می‌گیرد. این هتل در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است و پارک دلفینِ جزیره‌ی کیش نیز در مجاورت آن قرار دارد. متراژ این هتل حدودا به ۱۰۰۰۰۰ مترمربع می‌رسد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای این هتل را می‌توان تطابق آن با آخرین استانداردهای هتل‌داری در جهان دانست. هتل کوروش حدودا ۲۳ طبقه و ۵۰۰ اتاق و سوئیت دارد. پررنگ‌ترین امکانات و تجهیزات این هتل را می‌توان استخر، سیستم‌های بِروز تهویه هوا، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، حمام‌های شخصیِ مجهز به سشوار، اینترنت پرسرعت و صندوق امانات دانست.

  • آدرس: کیش،‌ بلوار خلیج فارس، امیرکبیر نهم، میدان پردیس
  • شماره تلفن: 076 4446 7701

هر اتاق هتل کوروش کیش، چه امکاناتی دارد؟

هتل کوروش کیش، یک هتل مدرن پنج ستاره است و حدودا ۱.۴ کیلومتر تا دریا فاصله دارد. در تصویر بالا می‌توانید نمایی از اتاق‌های این هتل را مشاهده کنید. بیایید امکانات اتاق‌های این هتل را نیز از نظر بگذرانیم:

  • هتل کوروش کیش را به عنوان اولین هتل سبز ایران به رسمیت می‌شناسند. سیستم گرمایش هتل کوروش تماما به انرژی خورشیدی متکی‌ست و برای گرم ساختن اتاق‌های خود نیز از انرژی خورشیدی بهره می‌گیرد.
  • قرارگیری هتل کوروش کیش در میدان پردیس موجب شده است که شما با اقامت در این هتل، به سادگی به مهم‌ترین نواحی کیش دسترسی داشته باشید.
  • رزرو اتاق در هتل کوروش کیش به شما امکان استفاده از ترانسفر رایگان فرودگاهیِ این هتل را می‌دهد. (دقت کنید که برای بهره‌گیری از این خدمات، نیاز است «حتما» اطلاعات پرواز خویش را ثبت کرده باشید).
  • برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به وان نیز مجهز هستند.  
  • شما با اقامت در هتل کوروش کیش، می‌توانید از خدمات صبحانه‌ سلف‌سرویس هتل بهره‌مند گردید.
  • بدنسازی، کافی‌شاپ، سالن همایش، سونا، جکوزی، حمام ترکی و استخرهای مخصوص بانوان و آقایان را می‌توان از دیگر امکانات این هتل دانست.
  • علاوه بر امکان استفاده از رستوران، شما از امکانات دیگری هم‌چون سرویس تمیزکاری روزانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، دسترسی به خشک‌شویی، وای‌فای رایگان و پرسرعت، آسانسور و آتلیه عکاسی نیز برخوردار خواهید بود.
  • یخچال، چای‌ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام‌های خصوصی و تلویزیون را می‌تواند از دیگر امکانات رفاهی این هتل دانست.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید وارد لینک زیر شوید:

https://www.booking.ir/hotel/kish-kourosh-1980895/

رزرو-هتل-کیش-3

رزرو اتاق در هتل ویدا کیش

 

۲. هتل ویدا، یکی از شیک‌ترین هتل‌های مدرن کیش

هتل ویدا کیش هم یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش است که درست مانند هتل کوروش، به تازگی ساخته شده است. این هتل در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۶) رسما افتتاح شد و شامل ۹ طبقه با ۱۴۴ اتاق و سوئیت مجهز و لاکچری می‌شود.

هتل ویدا کیش با قرارگیری در بلوار موج، درست در قلب جزیره‌ی کیش جای گرفته است. بنابراین شما با اسکان در این هتل، می‌توانید به سادگی به تمامی نقاط دیدنی کیش دسترسی داشته باشید. فاصله‌ی میان هتل تا ساحل و مراکز تفریحی بسیار کوتاه است. پس اگر به هتلی نیاز دارید که هم فاصله‌ی اندکی با بازارها و مال‌های کیش داشته باشد، هم در نزدیکی ساحل واقع شده باشد، هتل ویدا همان هتلی‌ست که به دنبال آن می‌گشتید.

یکی از دلایلی که هتل ویدا کیش را در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار داده است، رستوران‌های خارق‌العاده‌ی آن است. رستوران‌های هتل عرضه‌کننده‌ی غذاهای متنوع، از کشورهای مختلف جهان هستند و رایج‌ترین دلیلی که هتل ویدا را در میان مسافران محبوب ساخته است، به غذاهای خاص و خوشمزه‌ی این هتل مربوط می‌شود. غذاهای هتل کاملا مطابق با ذائقه‌های مختلف چیده شده‌اند.

اتاق‌های هتل ویدا به چه امکاناتی مجهز هستند؟‌

شناخته شدن جزیره‌ی کیش به عنوان قطب مسافرتی ایران موجب شده است که بهترین هتل‌های کیش بر سر امکانات رفاهی خود، رقابت سنگینی را تجربه کنند. با این وجود، امکانات ویژه‌ی هتل ویدا موجب شده است که میهمانان این هتل تجربیات دلنشینی از اقامت در این هتل داشته باشند. نکته‌ای که در میان بسیاری از بازخوردهای مسافران مشابه بوده است، به حامی بودن رفتار خدمه‌ی این هتل و طعم دلنشین غذاهای این هتل اشاره دارد. با این وجود، نباید از امکانات بی‌نظیر هتل ویدا غافل ماند.

  • امکان حمل‌ونقل به فرودگاه و بالعکس
  • بوفه‌ی صبحانه
  • اینترنت وای‌فای پرسرعت
  • سونا، جکوزی و بهره‌مندی از استخرهای متنوع مخصوص بانوان و آقایان.
  • خدمات ویژه‌ی ماساژ و باشگاه بدنسازی حرفه‌ای را نیز می‌توان از جمله دیگر خدمات مهمانان هتل ویدا کیش دانست.
  • دسترسی به سشوار، دستگاه‌های الکترونیکی، کافی‌شاپ، خدمات خشک‌شویی، صندوق امانات و گاوصندوق، آسانسور و پاسخگویی ۲۴ ساعته را نیز می‌توان از دیگر خدمات این هتل دانست.
  • آدرس: بلوار موج، جنب خیابان فانوس، هتل ویدا کیش
  • شماره تلفن جهت رزرو اتاق در هتل ویدا کیش:‌ 07644420073

برای اطلاعات بیشتر میتوانید وارد لینک زیر شوید:

https://www.booking.ir/hotel/kish-vida-1641462/

رزرو اتاق در بهترین هتل‌های کیش با وب‌سایت Booking.ir

رزرو اتاق در بهترین هتل‌های کیش، یکی از مراحل پردردسر سفر به این جزیره است. خصوصا اگر قصد داشته باشید که در ایام تعطیل (به ویژه تعطیلات طولانی و رسمی) از این جزیره دیدن کنید، زحمت رزرو اتاق در هتل‌های این جزیره چندین برابر می‌شود. حال سوال این‌جاست که چگونه می‌توان با هزینه‌ی کم‌تر، بهترین اتاق را در یکی از بهترین هتل‌های کیش رزرو کرد، بدون آن‌که ذره‌ای از وقت گران‌بهای شما هدر رود؟ بوکینگ این‌جاست تا برای شما تجربه‌ای متفاوت از سفر به کیش ایجاد کند. می‌توانید جهت رزرواسیون هتل در کیش، با بوکینگ در تماس باشید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها