پورعلی گنجی: با قلبم تصمیم گرفتم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص افزایش اشتباهات داوری، گفت: با این دستمزدهایی که داوران عزیز می گیرند، نمی‌توان انتظار داشت آنها همیشه در اوج آمادگی باشند و بهترین سوت‌ها را بزنند. به همین دلیل بهتر است در مورد داوری‌ها خیلی صحبت نکنیم.

پورعلی گنجی: با قلبم تصمیم گرفتم

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از شروع فصل چند پیشنهاد بسیار خوب داشتم اما برای ماندن در پرسپولیس به حرف قلبم گوش دادم.

مرتضی پور علی گنجی پیش از آغاز اردو تیم ملی در خصوص بازی با گل گلهر و جشن قهرمانی سوپر جام، گفت: خوشبختانه سه امتیاز بسیار مهم را در این دیدار به‌دست آوردیم و توانستیم بعد از یک پیروزی مهم جشن قهرمانی را هم برگزار کنیم. این خیلی مهم بود که ببریم و بعد جشن قهرمانی بگیریم و از اینکه این پیروزی را در حضور مردان و زنان هوادار پرسپولیس جشن گرفتیم بسیار خوشحالم.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از صحنه مشکوک به گل تیم گل گهر اظهار داشت: در زاویه‌ای نبودم که بتوانم تشخیص بدهم توپ از خط رد شد یا نه. متأسفانه مشکل VAR داریم و این معضلات برای ما، تمام تیم‌ها و کلاً لیگ هست. تا VAR نیاید این شک و شبهه‌ها وجود دارد. حالا شما حساب کنید بیرانوند آن سیو را می‌کرد و یک درصد گل نمی‌شد و گل حساب می‌کردند، چه هجمه‌ای علیه داور به وجود می‌آمد!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص افزایش اشتباهات داوری، گفت: با این دستمزدهایی که داوران عزیز می گیرند، نمی‌توان انتظار داشت آنها همیشه در اوج آمادگی باشند و بهترین سوت‌ها را بزنند. به همین دلیل بهتر است در مورد داوری‌ها خیلی صحبت نکنیم.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم این حرف ها تمام شود باید VAR را به فوتبال ایران بیاوریم در غیر این صورت حواشی داوری فوتبال ما همچنان ادامه خواهد داشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این بحث که برخی معتقدند پرسپولیس سقف قرارداد را رعایت نکرده است و مثلاً در فضای مجازی می‌گویند مرتضی پورعلی‌گنجی چطور دو میلیون دلار را رها کرده و با ۱۲ میلیارد با پرسپولیس قرارداد بسته است، گفت: در مورد بحث سقف قرارداد من قسم خوردم. نمی‌دانم چرا برخی دوستان در فضای مجازی این حرف‌ها را می‌زنند. حتی در یک مصاحبه تلویزیونی قسم خوردم که به خدا ۱۲ میلیارد گرفتم. دلخوش به دریافت آپشن بودیم که آن را هم دریافت نکرده‌ایم. شاید باورتان نشود اما یک ریال آپشن نگرفته‌ایم. آن پول پایه را هم دو ماه، دو ماه و یا سه ماه، سه ماه گرفتیم.

وی در پاسخ به این سئوال که پس چگونه به پیشنهادهای خوب خود پاسخ منفی داده است، اظهار داشت: از سه تیم پیشنهادهای بسیار خوبی داشتم اما به حرف دلم گوشم دادم و در پرسپولیس ماندم.

مدافع ملی پوش پرسپولیس، گفت: سقف قرارداد کار را بسیار سخت کرده است. به عنوان کسانی که عضو تیم ملی هستیم و باید با این شرایط کنار بیاییم. کلاً اعتقادی به سقف قرارداد ندارم و بازیکنان باید هر اندازه که لیاقت دارند، پول بگیرند.

وی در واکنش به این سئوال که حضور در کلاس مربیگری بسیار حاشیه ساز شد و شایعه خداحافظی او از فوتبال و ورودش به دنیای مربیگری را مطرح کرد، افزود: مربیگری که فعلاً نه. تا وقتی بدنم اجازه بدهد بازی می‌کنم. شاید سه چهار سال و شاید هم بیشتر. نمی‌توانم زمان دقیقی تعیین کنم. بنابراین الان فکری در رابطه با مربیگری ندارم. فقط کلاس‌ها را می‌روم تا در آینده بتوانم تجربیاتی که دارم را به نسل بعدی منتقل کنم. در آینده و زمانی که تعطیلات باشد سعی می‌کنم با بازیکنان بزرگ و مربیانی که کنارشان بوده‌ام، ارتباط بگیرم و برای دیدن تمرینات آنها برنامه‌ریزی کنم. مربیانی چون ژاوی که در السد با هم بودیم و یا افراد دیگر تا آخرین متدها را بیاموزم و بتوانم بعد از فوتبال و در عرصه مربیگری هم دست پر باشم.

پورعلی گنجی در خصوص جام ملت های آسیای پیش رو در قطر و شانس ایران برای موفقیت در این مسابقات گفت: این نسل در کنار هم و با اتحادی که بازیکنان دارند، می‌خواهند کار بزرگی انجام دهند. می‌خواهیم آن کاری که چند سال اخیر با بدشانسی انجام نشد را به سرانجام برسانیم و در نهایت با عنوان قهرمانی جام ملت‌ها از قطر برگردیم. می‌دانم سخت است اما نشدنی نیست.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها