دو دست انداز بزرگ مقابل پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید دغدغه‌های زیادی دارد و حالا ماجرای بیرانوند هم می‌تواند به مشکلات او اضافه شود.

دو دست انداز بزرگ مقابل پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: یحیی گل‌محمدی هنوز جلسه جدیدی را با باشگاه پرسپولیس برگزار نکرده و معلوم نیست دقیقا چه زمانی به باشگاه می‌رود تا با رضا درویش دور یک میز بنشیند. با این حال یحیی که قبلا گفته بود برای ماندن امکانات بیشتری می‌خواهد، این روزها دو نگرانی بزرگ دارد؛ یکی بحث سقف بودجه باشگاه‌ها که دست پرسپولیس را به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا می‌بندد و دیگری ماجرای علیرضا بیرانوند که طی روزهای گذشته سر و صدای زیادی کرد و حالا گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس باید تا دوشنبه این دروازه‌بان را به نوعی راضی کند.

مدیر تیم پرسپولیس تاکید دارد که چون نمی‌خواهند پرسپولیس موفق شود بحث سقف بودجه برای باشگاه‌ها را مطرح کردند. او گفته بود عربستانی‌ها امثال رونالدو و بن‌زما را جذب می‌کنند ولی ما باید با خارجی‌ها قرارداد ریالی ببندیم و سقف بودجه هم داشته باشیم. 

نظر گل‌محمدی این است که همه پرسپولیسی‌های فصل گذشته که خوب و تأثیرگذار بودند حفظ شوند و تازه تیم تقویت هم شود. احتمالا یحیی در صورت توافق برای ماندن در پرسپولیس باز هم مهاجم خارجی می‌خرد تا او را در کنار آل‌کثیر قرار بدهد. او درخواست‌های دیگری هم دارد که قبلا به آن اشاره شده است و شاید قراردادش یکی، دو سال دیگر تمدید شود. اما به هر حال کار مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بستن یک تیم آسیایی سخت است و این روزها ماجرای بیرانوند هم به دغدغه‌های پرسپولیسی‌ها و گل‌محمدی اضافه شده است. یحیی اگر بماند شروط خاصی دارد و اگر برود کار پرسپولیس بسیار سخت می‌شود چون زمان را از دست می‌دهد و احتمالا دوباره باید به سمت مربی خارجی برود.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها