گاف عجیب فدراسیون فوتبال درباره نامه AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا مواردی از باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواسته که این مسئله پس از نزدیک دو ماه از سوی فدراسیون به اطلاع آنها رسیده است.

گاف عجیب فدراسیون فوتبال درباره نامه AFC

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز 20 آوریل (31 فروردین امسال) در نامه‌ای به فدراسیون‌های آسیایی درخواست کرد تیم‌های راه‌یافته کشورها به فصل آینده مسابقات باشگاهی قاره کهن، مدارک لازم را به این کنفدراسیون ارائه کنند.

AFC در صفحه‌ای از این نامه، مسئولیت تعیین سهمیه تیم‌های حاضر در فصل آینده رقابت‌ها در کشورهایی که دو فصلِ فوتبالی آن سپری شده، بر عهده فدراسیون کشور مربوطه گذاشته است. باشگاه‌ها باید مواردی مانند نور ورزشگاه، اطلاعاتی از باشگاه و رنگ پیراهن تیم خود را ارائه کنند. مسئله مهم‌تر اما بخش دیگری از نامه است که به تاریخ ارائه این موارد اشاره کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، 15 ژوئن (25 خرداد) را به‌عنوان پایان مهلت ارائه مدارک اعلام کرده است؛ یعنی فردا. این در حالی است که فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته (سه‌شنبه - 23 خرداد) این فرم را به باشگاه‌ها داده تا برای تکمیل و ارائه مدارک خود به AFC اقدام کنند!

در بخش دیگری از نامه AFC آمده: «یادآوری می‌شود اگر یکی از فرم‌ها یا مدارک به‌صورت ناقص ارائه شده یا تا پیش از مهلت تعیین‌شده به AFC ارائه نشود، انجام کارهای ورودی تیم‌های فدراسیون شما پذیرفته نخواهد شد. در صورتی که مسابقات باشگاهی یک فدراسیون بعد از پایان مهلت تعیین‌شده خاتمه یابد، فدراسیون مذکور می‌تواند برای تمدید این مهلت درخواست کند».

اکنون سؤال این است که فدراسیون فوتبال چرا باشگاه‌ها را 54 روز پس از نگارش نامه از این موضوع مطلع کرده است؟ اگر باشگاه‌ها نتوانند مدارک خود را در یکی دو روز اخیر تکمیل و ارائه کنند، شاید به سرنوشت استقلال که از آسیا حذف شده است، دچار شوند.

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها