یحیی قید پرسپولیس را می زند؟

پالس‌های منفی از سوی یحیی گل‌محمدی در مورد آینده‌اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است.

یحیی قید پرسپولیس را می زند؟

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: مجمع باشگاه پرسپولیس روز گذشته برگزار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت هیات‌مدیره این باشگاه به خاطر عملکرد خوبش در فصل گذشته با کمترین تغییر مواجه شد. درواقع فقط یک عضو جدید را در هیات‌مدیره پرسپولیس به جای رضا درویش می‌بینیم. مدیرعامل پرسپولیس برای اینکه همه افراد هیات‌مدیره باشگاهش به کار خود ادامه دهند پیشنهاد داد که عضو جدید جایگزین خودش شود و این یعنی اینکه او دیگر در جلسات هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس قانونا حق رای نخواهد داشت. 

نکته قابل توجه اینکه مجمع روز گذشته باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که وزیر ورزش، وزیر اقتصادودارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی با یکدیگر به توافق رسیدند که این باشگاه با کمترین تغییر در هیات‌مدیره به کارش ادامه دهد و رضا درویش هم مدیرعامل بماند. درواقع این تصمیمات در مجمع فقط به تصویب رسید. درویش یک روز قبل از مجمع از ماندنش در پرسپولیس مطمئن شد و به این خاطر هم روز گذشته و ساعاتی قبل از آغاز مجمع نیز دستور داد تا پرداختی جدیدی به سرخپوشان انجام گیرد. 

سرمربی پرسپولیس بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی در یک اظهارنظری اعلام کرد که ممکن است نخواهد به کارش در این تیم ادامه داده و تا نیم‌فصل استراحت کند. او بعد از این اظهارنظر راهی تعطیلات شده و تماسی هم با باشگاه پرسپولیس نداشته است. مساله‌ای که باعث شده شایعاتی را در این باشگاه مبنی‌بر جدی بودن تصمیم یحیی به وجود بیاورد، از این جهت که یحیی مربی آینده‌نگری است و در سال‌های اخیر همواره قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات برنامه‌های خود را طرح‌ریزی و تحویل باشگاه می‌داد. اما در شرایط فعلی که تیم‌های رقیب پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند، یحیی راهی تعطیلات شده و به نوعی بی‌تفاوت نشان داده است. این پالس‌های منفی از سوی یحیی در مورد آینده‌اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است. حتی نزدیکان این مربی هم اعتقاد دارند که یحیی قصد استراحت کردن دارد و تصمیمش در این زمینه جدی است. 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها