سرمربی سابق رئال گزینه جدید استقلال

باشگاه استقلال اعلام کرد: یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی اسپانیا، عربستان و عمان است.

سرمربی سابق رئال گزینه جدید استقلال

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: باشگاه استقلال روز یکشنبه اعلام کرد: این باشگاه بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا تلاش برای کسب رضایت هواداران عزیز و گرامی است، مذاکرات خود را با چند مربی مطرح داخلی و خارجی آغاز کرده و به طور همزمان پیش می‌برد. بر همین اساس و همانطور که سیدحجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نیز پیش از این اعلام کرده، برنامه‌های کاری و رزومه چند مربی در حال بررسی است که یکی از این گزینه‌ها، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی اسپانیا، عربستان و عمان است.

باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای نیمکت فصل آینده انتخاب کند. به جهت رعایت شان و اعتبار باشگاه استقلال و همین‌ طور بازدید از امکانات و شرایط باشگاه، آقای لوپز راهی ایران می‌شود تا پس از حضور در تهران و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های باشگاه استقلال، مذاکرات به صورت حضوری نیز ادامه یابد.

نکته قابل توجه این که باشگاه استقلال به طور همزمان گفت‌وگوهای خود را با سایر سرمربیان داخلی و خارجی مد نظر، ادامه می‌دهد.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها