طعنه سنگین قلعه‌نویی به کارلوس کیروش

طعنه سنگین قلعه‌نویی به کارلوس کیروش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید با آمادگی کامل وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شویم.

به گزارش تیترکوتاه، امیر قلعه نویی در خصوص سفر به دوحه اظهار داشت: قرعه کشی جام ملت‌ها خوب بود. خدارا شکر در گروه خوبی قرار داریم. بحث مهم این است که باید ما با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. باید برنامه ریزی خوب داشته باشیم، با حریفان خوبی بازی کنیم که هر چقدر به مراحل پایانی نزدیک شدیم، بتوانیم رقابت کنیم زیرا هر چقدر جلوتر برویم، بازی‌ها سخت تر می‌شود. پس باید مترمان مراحل بالاتر باشد. بازی‌های خوبی انجام بدهیم. بخش سوم نیز میهمان فدراسیون قطر بودیم.

وی در پاسخ به دیدارش با اینفانتینو، رئیس فیفا اظهار داشت: در آنجا ۲ بحث مدنظر بود. بحث میزبانی جام جهانی که بسیار خوب بود. کشور قطر توانست یک جام جهانی خیلی خوب را اداره کند و خود اینفانتینو نیز راضی بود. بحث بیشتر سمت این موضوع بود.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه، آخرین بازی اش در دوره قبلی مربیگری اش دیدار با کره جنوبی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ بود و حالا به قول بسیاری سخت ترین حریف ما در رسیدن به فینال همین کره جنوبی است، آیا تیم ایران می تواند به راحتی به فینال برسد، گفت: یک موقع شما می‌خواهید به جام جهانی بروید، از آسیا ۴ تیم می‌رسند و یک تیم با پلی آف به این رقابت می رسد، حالا می خواهید قهرمان شوید، شرایط کاملاً‌ فرق دارد. پیش از جام جهانی اگر می خواستند شانس قهرمانی را تقسیم کنند، برزیل بیشترین شانس را گرفت. ولی در مرحله حذفی، کنار رفت. اینکه یک تیم، توانایی و پتانسیل دارد، شکی در آن نیست. من گفتم که با دیدارهای تدارکاتی خوب آماده شویم. به عقیده من ، ما باید با حریفان قدر روبه رو شویم. من به دنبال این نیستم که رنکینگ ایران را بالا ببرم. من برعکس فکر می کنم، معتقدم که هر چقدر با تیم‌های سخت تر بازی کنیم، به نفع ما خواهد بود. فوتبال است دیگر، این تیم پتانسیل و کیفیتش را دارد.

سرمربی تیم ملی در واکنش به اینکه تیم امید نیز که باید با هماهنگی شما پیش برود، گفت: از من یک مشورت خواستند. حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید شده و من هم یک پیشنهاد دادم. در نهایت انتخاب با این فرد است. هر کسی انتخاب شود، هم کمک و هم حمایت خواهم کرد. من یک ماه پیش در جلسه ای که با خسروی وفا، سجادی، مناف‌هاشمی،‌ نبی و تاج داشتم، نظرم را گفتم. بعد از آن هم نظرم را گفتم. اختلافی وجود ندارد. همه باید با هم کمک کنند و تلاش کنیم تا تیم ملی امید بعد از ۵۰ سال به المپیک برود.


 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار