حمله شدید ستاره استقلال به اسپانسر باشگاه

حمله شدید ستاره استقلال به اسپانسر باشگاه

عارف غلامی می‌گوید که این باشگاه نزدیک به یک سال است تبلیغ اسپانسری را می‌کند که پرداختی به باشگاه نداشته است.

به گزارش تیترکوتاه، عارف غلامی پس از دیدار برابر مس رفسنجان که با پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان همراه شد، گفت: بار دیگر شخصیت تیمی خودمان را به همه نشان دادیم. مس یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر است و رکورد کمترین گل خورده را دارد. با اینکه در هفته‌های گذشته تیممان را اثبات کرده بودیم، اما متأسفانه در یکی دو هفته گذشته به‌خاطر مشکلاتی که داشتیم کمی از کورس قهرمانی عقب ماندیم.

وی با ابراز امیدواری به حل مشکلات استقلال تصریح کرد: بردن مس در رفسنجان با امکاناتی که دارد خیلی کار راحتی نیست. خدا را شکر می‌کنیم و به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند برای دیدارهای بعد ادامه داشته باشد و با روحیه خوبی به بازی‌های جام حذفی برویم.

مدافع استقلال درباره این‌که با وجود مشکلات این باشگاه، به قهرمانی در جام حذفی امیدوار است یا نه، گفت: مشکلات ما برای امروز و دیروز نیست و متعلق به پنج تا هفت ماه گذشته است. از این‌که این‌همه فریاد زدیم و اعتراض کردیم، واقعا خسته شده‌ایم.  بسیاری از هواداران مقابل هتل از من پرسیدند آیا واقعا مشکلات استقلال این‌قدر حاد است؟ که گفتم خدا شاهد است مشکلات ما بیشتر از این هست ولی کمتر نیست.

غلامی با بیان این‌که آبی‌ها همیشه تلاش کردند مشکلات خودشان را با هواداران استقلال در میان بگذارند، عنوان کرد: مشکلات ما خیلی فراتر از این است که در رسانه‌ها می‌بینید. با این وجود، بچه‌ها یک‌دل هستند و برای بازی پایانی لیگ برتر مقابل تراکتور و جام حذفی تلاش می‌کنیم. دیدار با تراکتور برای ما مهم است و برای اثبات مجدد خودمان، نیاز داریم که سه امتیاز این مسابقه را در ورزشگاه آزادی بگیریم.

وی در مورد اعتراض تیم‌ها به داوری بیان کرد: دوستان متخصص که مسئول هم هستند، به‌جای این‌که سرشان در کار خودشان باشد، در برنامه‌های تلویزیونی نظرات فنی می‌دهند و می‌گویند یک مربی چند میلیارد تومان گرفته است. اگر شما خیلی خیلی متخصص و فنی هستید، روی کار خودتان تمرکز کنید تا ۵۰ تیم فوتبال در لیگ‌های مختلف به جان هم نیفتند. اگر خیلی متخصص هستید، تجهیزات VAR را برای فوتبال ایران تأمین کنید و تفاوت را ببینید.

او ادامه داد: مدت‌ها است داریم صحبت می‌کنیم ولی اتفاق خاصی نمی افتد. بیشتر این موضوعات به استقلال برمی‌گردد. من پارسال جام حذفی عضو این تیم بودم و دیدم چه اتفاق‌هایی افتاد و تلاش‌هایی شد که تیم ما دو جام دیگر نگیرد. همه آن‌هایی که با استقلال مشکل داشتند دیدند که چه اتفاقات کم‌نظیری افتاد ولی مشکلات داوری همیشه هست و ما به‌شدت نگرانیم و به‌شدت روشن است و کسی هم نخواهد این موضوع را قبول کند خودش را به خواب زده.

وی در مورد مشکلات مالی ادامه داد: نزدیک به یک سال است که ما داریم تبلیغ اسپانسری را می‌کنیم که پرداختی به باشگاه نداشته است. هر کدام از بازیکنان این تیم یک هنری دارند و شما به خاطر هنر آن‌ها و برند باشگاه، بیننده‌ها و حق پخش قرار است به آن‌ها پول بدهید. اگر قرار است برندی را تبلیغ کنیم که چیزی عاید باشگاه نشود برای چه باید این کار را بکنیم ؟ بالاخره توافقات شفاهی انجام شده. حالا نسبت به تغییرات عقب‌نشینی می‌کنید این کمی شک‌برانگیز است. اپراتور های دیگر با تیم‌های دیگر قرارداد بستند و پول‌هایشان به موقع پرداخت شده است. ما تبلیغات شما را انجام دادیم.

غلامی در پایان اظهار داشت: بهتر است تا هواداران بیشتر نگران نشدند این موضوعات جمع شود. این موضوع حق استقلال است؛ باید مسئولان بالارتبه ورود کنند. دربی میلان می‌گویند نزدیک به یک میلیارد بیننده دارد و خیلی راحت بدون اسپانسر بازی کردند. حالا ما با بانک شهر قرارداد تبلیغاتی نداشتیم و ما برای تشکر به‌خاطر این‌که مسائل مدیریتی ورود کردند، تبلیغ کردیم. حالا همراه اولی که چندین ماه تبلیغ کردیم، هیچ اتفاقی نیفتاد. امیدوار هستیم این موضوعات قبل از بازی جام حذفی حل شود. امیدوارم نوشدارو بعد از مرگ سهراب نشود. هر چه زودتر باید تصمیم‌گیری کنند و یک نتیجه به باشگاه ما اعلام کنند.

 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار