ستاری فرد: ۱۴۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس به امکانات ورزشی پرداخت شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از آغاز آموزش یک رشته ورزشی در مدارس ابتدایی به صورت تخصصی خبر داد و گفت: اخیرا ۱۴۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس به امکانات ورزشی پرداخت شده که بیشتر هم می شود.

ستاری فرد: 140 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس به امکانات ورزشی پرداخت شد

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، درباره کمبود مربی ورزشی در مدارس کشور اظهارداشت: مجوز جذب نیروی انسانی ویژه معلمان تربیت بدنی به زودی صادر می شود؛ با همکاری خوب سازمان امور اداری و استخدامی کشور با وزارت آموزش و پرورش  بخشی از نیازهای نیروی انسانی شده و می شود البته این مجوز نیمی از نیاز ما را پوشش می دهد. 

مدرسه

وی خاطرنشان کرد: طرح توانمند سازی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران و دانشجویان  آغاز شده است و قرار است گواهینامه های رشته ورزشی به این سه گروه پس از آموزش های لازم اعطا شود؛ این طرح برای معلمان و دانشجو معلم از ماه آینده آغاز می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره تجهیز مدارس به امکانات ورزشی عنوان کرد: بخشی از تجهیز مدارس به امکانات ورزشی وظیفه ما است و بخشی بر عهده مدیران مدارس؛ در این زمینه مقادیری اعتبار در اختیار استانها قرار داده ایم.

مدرسه2

ستاری فرد بیان کرد: اخیرا 140 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس به امکانات ورزشی در اختیار استانها قرار دادیم و انشاالله سازمان برنامه و بودجه تخصیص دیگری هم در این راستا در اختیار ما قرار خواهد داد که بتوانیم برای آموزش یک رشته ورزشی در مدارس ابتدایی کار را آغاز کنیم.

 

مدرسه3

 انتهای پیام/

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها