اختصاصی تیترکوتاه؛

تنبیه انضباطی یا تصمیم اشتباه گل محمدی؟

شهاب زاهدی قرار بود جای خالی مهاجمان جدا شده پرسپولیس و البته مهاجمانی که موفق به جذب آنها نشدند را در این فصل پر کند اما تا اینجای کار مشخص شده این بازیکن در پرسپولیس دچار مشکلاتی شده است.

تنبیه انضباطی یا تصمیم اشتباه گل محمدی؟

به گزارش تیترکوتاه، زاهدی در ابتدای ورود به پرسپولیس نشان داد هنوز نتوانسته در ترکیب تیم و در خط حمله سرخپوشها خوب جا بیافتد تا اینکه در بازی با گل گهر سیرجان از هفته هفتم رقابتهای لیگ پایش به گلزنی باز شد و تک گل ۳ امتیازی بازی را به ثمر رساند. در هفته هشتم هم مقابل پیکان هت تریک کرد تا نشان دهد گلزن خوبی برای پرسپولیس خواهد بود. اما به یکباره یحیی گل محمدی او را نیمکت نشین کرد و در بازی با سپاهان هم با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا مشخص شود این بازیکن با مسائل و مشکلاتی در تیمش روبه‌روست.

گفته می‌شود نیمکت نشینی این بازیکن به دلیل برخی حرفهای مطرح شده از جانب او در برنامه تلویزیونی بوده و یحیی در حقیقت او را تنبیه کرده است! اگر این حرف درست نباشد آنوقت باید بگوییم تصمیم یحیی در نیمکت نشینی این بازیکن باعث دور شدن او از شرایط آرمانی بوده است. به نظر می‌رسد بحث تنبیه انظباطی این بازیکن از سوی یحیی جدی تر از همه مسائلی است که در مورد شهاب زاهدی گفته می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها