سردار آزمون امیدوارکننده ظاهر شد و منتظر توجه بیشتر مورینیو است

تغییر نظر اروپایی‌ها درباره ستاره ایرانی / یک نمایش پارسی

ستاره ایرانی رم ایتالیا در بازی برابر مونزا عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و کمک کرد تیمش سه امتیاز مهم را به دست بیاورد.

تغییر نظر اروپایی‌ها درباره ستاره ایرانی / یک نمایش پارسی

به گزارش تیترکوتاه، سردار آزمون بعد از درخشش در زنیت روسیه تصمیم گرفت به بایرلورکوزن برود و بازی در بوندس لیگا را تجربه کند آن هم در حالی که از رم ایتالیا پیشنهاد داشت.

مهاجم ملی‌پوش ایرانی در آلمان در برخی مقاطع خوش درخشید اما در مجموع نتوانست آمار قابل قبولی به ثبت برساند و در حالی که به خاطر مصدومیت، شروع فصل جدید را هم از دست داده بود، به طور قرضی راهی رم شد تا بالاخره شاگرد خوزه مورینیو شود.

آمار نه چندان درخشان در لورکوزن باعث شد هواداران رم نسبت به خرید جدید تیمشان روی خوش نشان ندهند چرا که مدت زیادی در انتظار یک مهاجم گلزن بودند و آزمون باتوجه به عملکردش در آلمان گزینه‌ای نبود که آنها را خوشحال کند.

انتشار تصاویری از بدن ناآماده مهاجم ایرانی در تست‌های پزشکی نیز بر شدت انتقادها از باشگاه رم و مورینیو افزود ضمن اینکه مصدومیت او نیز مزید بر علت شد تا استقبال خوبی از او در رم صورت نگیرد. البته ایتالیایی ها خیلی زود روملو لوکاکوی معروف را هم جذب کردند تا هواداران این تیم ابراز رضایت کنند و فشارها از روی سردار تا حدی برداشته شود.

یک نمایش پارسی برای یک پیروزی سخت

سردار در تعطیلات فیفا دی به اردوی تیم ملی پیوست و در تورنمنت اردن در دو بازی مقابل میزبان و قطر توانست دو بار گلزنی کند تا نشان دهد که بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت به مرز آمادگی رسیده است. در برگشت به ایتالیا و برای بازی رم مقابل مونزا در هفته نهم سری آ روی نیمکت نشست و در حالی که تیمش با وجود اخراج یک بازیکن حریف در گلزنی ناکام بود، در دقیقه ۶۳ به جای آندره‌آ بلوتی به زمین رفت و تحرک خوبی به خط حمله تیم مورینیو بخشید. در دقایق پایانی ضربه فنی او به تیر دروازه خورد و دقایقی بعد رم توانست روی ریباند شوت ستاره ایرانی و با ضربه استفان الشراوی به گل سه امتیازی برسد.

عملکرد خوب آزمون باعث شد هم در رسانه ها و هم در شبکه های اجتماعی مورد تمجید قرار بگیرد. رم پرس در این خصوص نوشت: «ملی‌پوش ایرانی در اوایل نیمه دوم بازی به جای آندره آ بلوتی وارد زمین شد و در بیشتر موارد همه از جمله ژوزه مورینیو را تحت تاثیر قرار داد. آزمون به تیم کمک کرد تا خط حمله فشار خود روی خط دفاعی مونزا را حفظ کند، حتی یک بار هم ضربه این مهاجم به تیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت روی گل رم تاثیرگذار بود.»

در یادداشتی به قلم فابریزیو پاستوره نیز آمده است: سردار بعد از ورود به زمین نیروی تهاجی رم را افزایش داد. پوشش خوبی روی ضربه لوکاکو داشت و توانست به تیر بزند. روی گل هم نقش داشت و وارد عمل شد تا بازی یک بر صفر شود. این یک نمایش پارسی بود.

تغییر نظر هواداران رم

بعد از بازی رم برابر مونزا هواداران رم در فضای مجازی این سوال را مطرح کردند که آیا آزمون گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی دیبالای مصدوم است؟

یکی از هواداران رم در این خصوص نوشت: به نظر من سردار بازیکن خوبی است و نسبت به بلوتی تحرک بیشتری دارد و گزینه بهتری برای انتخاب به عنوان زوج لوکاکو است.

هوادار دیگری در پاسخ به منقدان آزمون نوشت: برخی انتقادها شرم آور است زیرا سردار واقعاً خوب وارد شد و خط حمله رم را زنده کرد در حالی که تا قبل از آن مهاجمان ما روز بدی داشتند.

برخی طرفداران رم با اشاره به انتشار خبر مصدومیت آزمون ابراز امیدواری کردند این مصدومیت جدی نباشد و البته برخی دیگر نیز ابراز تاسف کردند که نام این مهاجم ایرانی در لیست رم برای مسابقات لیگ اروپا قرار نگرفته است.

یکی دیگر از هواداران رم درباره عملکرد سردار بعد از ورود به زمین نوشت: ابتدا چند توپ را از دست داد اما کم کم بهتر شد. بازی‌اش امیدوار کننده بود. روی آن ضربه به تیر هم بدشانس بود و به نظرم ضربه خوبی زد.

خطری که رفع شد

کوریره دلو اسپورت در گزارشی اعلام کرد که آزمون در بازی با مونزا دچار آسیب دیدگی عضلانی نسبتاً جدی شد و ممکن است مدتی نتواند بازی کند. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» هم گزارش داد که آزمون در جریان بازی از ناحیه عضله ساق پا دچار مشکل شد، اما تصمیم گرفت با درد به بازی ادامه بدهد و تعویض نشود با این حال وضعیت او مشخص نیست و شاید بازی بعدی رم در سری آ مقابل اینترمیلان را از دست بدهد.

با این حال ستاره ایرانی خیلی زود به اخبار منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام کرد مشکل خاصی ندارد و اخبار مطرح‌شده در رابطه با مصدومیتش کاملاً اشتباه است تا مشخص شود بعد از غیبت در لیگ اروپا مشکلی برای بازی کردن مقابل اینترمیلان صدرنشین نخواهد داشت.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها