به دنبال طلب، وحشت از ناکامی یا حرص دادن هوادار؟!

بعد از بیرانوند نوبت گل محمدی رسید!

باشگاه پرسپولیس این روزها تحت تاثیر اقدام یحیی گل محمدی در تمرین ندادن پرسپولیس و بر هم خوردن آرامش تیم قرار گرفته است.

بعد از بیرانوند نوبت گل محمدی رسید!

به گزارش تیتر کوتاه،  گل محمدی به بهانه عدم دریافت مطالباتش اقدام به ترک تمرین تیم کرده و اعلام شده قبل از این اقدام نوتیس هشدار به باشگاه پرسپولیس داده است. البته این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در باشگاه پرسپولیس رخ می دهد. عدم وجود منابع مالی مناسب در این باشگاه باعث شده تا اعضای تیم از شرایط موجود ناراحت باشند.

اما داستان گل محمدی با بقیه کمی فرق دارد. گفته می شود قرارداد یحیی آخر فصل تمام می شود و باشگاه بدون درخواست برای تمدید قرارداد طلب گذشته این مربی را هم نداده است.

البته گفته می شود با توجه به حضور تیم در صدر جدول و نبود مهاجم گلزن و مصدومیت ناگهانی بازیکنان یحیی به این فکر افتاده که بهترین زمان برای جدایی از پرسپولیس همین الان است تا تبعات ناکامی احتمالی در پایان فصل کارنامه موفق او را زیر سوال نبرد. برخی می گویند وحشت او از ناکامی باعث چنین تصمیمی شده است.

ضمنا باید این مورد را هم اضافه کنیم که او هم راه بیرانوند را در پیش گرفته تا با عصبانی کردن هواداران آنها را مقابل مدیریت قرار دهد تا به این شکل برخی خواسته هایش اجابت شود!

در حال حاضر می گویند گل محمدی راهی دوبی شده و‌باشگاه با مدیربرنامه اش در حال مذاکره است.

باید دید در نهایت این ماجرا به کجا می رسد. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده یحیی پولش را می خواهد و در تلاش هستند تا این مشکل را هر طور شده برطرف کنند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها