قیمت بلیت سپاهان - الاتحاد ۵۰ درصد تخفیف خورد

تیم سپاهان امروز از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه میزبان الاتحاد عربستان است.

قیمت بلیت سپاهان - الاتحاد ۵۰ درصد تخفیف خورد

امشب باشگاه فولاد مبادکه سپاهان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان مقابل تیم عربستانی به میدان خواهد رفت. در تیم مقابل نیمار یکی از ستاره های بزرگ فوتبال قرار دارد که اخیرا نسبت به وضعیت ورزشگاه آزادی ابراز ناباوری کرده بود.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان برای تماشای مسابقه فوتبال بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد عربستان با ۵۰ درصد تخفیف و به قیمت ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بر اساس اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی این باشگاه سپاهان و برای رفاه حال هواداران تیم فوتبال سپاهان، بلیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

باشگاه سپاهان اعلام کرد: تخفیف ۵۰ درصدی خرید بلیت بازی برای دارندگان با ساکارت نیز به قوت خود باقی است.

این باشگاه یادآور شد: عده‌ای به قصد کلاهبرداری بلیت‌های تقلبی را در فضای مجازی به فروش می‌رسانند، بنابراین از هواداران خواهشمندیم بلیت دیدار سپاهان و الاتحاد را تنها از درگاه اصلی بلیت به نشانی fooladsepahansport.com خرید کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار می شود؛ فروش بلیت این مسابقه از ششم مهر آغاز شده بود.

کاروان تیم الاتحاد دیروز عصر وارد اصفهان شد و مورد استقبال باشگاه سپاهان قرار گرفت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها