ترک صدرنشین آلمان به مقصد تیم ته جدولی ایتالیا و از دست دادن لیگ اروپا

افول ستاره‌ای که درگیر اینستاگرام، والیبال و اسب است!

سردار آزمون روزهای خوبی را در آلمان سپری نکرد و برای تغییر شرایط به ایتالیا رفت اما حداقل تا الان اوضاع برایش بدتر شده است.

افول ستاره‌ای که درگیر اینستاگرام، والیبال و اسب است!

سردار آزمون بعد از سال‌ها درخشش در فوتبال روسیه و تیم زنیت پیشنهادهای مختلفی از لیگ‌های مطرح اروپایی دریافت کرد و تصمیم گرفت به آلمان برود و لباس بایرلورکوزن را بر تن کند.

ستاره تیم ملی ایران اما در بوندس لیگا روزهای چندان درخشانی را سپری نکرد و در ۴۴ بازی برای این تیم آمار ۵ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند و در نهایت با قراردادی قرضی به مدت یک فصل و با بند خرید ۱۲ میلیون یورویی به آاس رم پیوست تا شاگرد خوزه مورینیو شود.

سردار که در زمان این انتقال درگیر مصدومیت بود، در سری آ نیز دو بار و آن هم دقایق اندکی فرصت حضور در میدان را به‌دست آورده است؛ نخستین بار در هفته چهارم و در بازی مقابل امپولی در دقیقه ۸۴ به جای لوکاکو به بازی رفت و در دیدار با جنوا نیز در دقیقه ۷۸ جانشین لئوناردو پاردس شد اما تنها ۵ لمس توپ و سه پاس داشت که فقط کی از آنها سالم بود.

هواداران رم از خرید این مهاجم ایرانی چندان راضی نیستند و پیش‌بینی می‌شود ستاره تیم ملی فوتبال ایران با حضور مهاجمان مطرحی مثل پائولو دیابالا، روملو لوکاکو، آندره‌آ بلوتی و استفان الشعراوی و البته تامی آبراهام که فعلا مصدوم است و احتمالا نیم فصل دوم آماده بازی می‌شود، کار سختی برای حضور در ترکیب رمی‌ها داشته باشد.

مورینیو هم اخیرا اعلام کرده سردار آزمون فعلاً در شرایط بازی در این سطح نیست و زمانی که به فرم و شکل ایده‌آلش برسد، می‌تواند بازی کند.

اتفاق بدتر به رتبه رم در لیگ ایتالیا مربوط است؛ شاگردان مورینیو نتایج خوبی نگرفته‌اند و فعلا در رده شانزدهم جدول سری آ قرار دارند و همین مسئله باعث خشم هواداران رم و درخواست‌شان برای اخراج این مربی پرتغالی شده است. آنها در آخرین بازی خود ۴-۱ مغلوب جنوا شدند.

سردار در حالی تیمش در بوندس لیگا را ترک کرد و راهی ایتالیا شد که بایر لورکوزن روزهای خوبی را در لیگ آلمان سپری می‌کند و بعد از شش هفته از مسابقات بوندس لیگا بالاتر از اشتوتگارت و بایرن مونیخ در صدر جدول قرار دارد.

همچنین تیم آلمانی در شرایطی در لیگ اروپا حاضر است که نام آزمون از لیست اروپایی رم خط خورده و به این ترتیب فرصت حضور در این تورنمنت معتبر را هم از دست داده است!

باید صبر کرد و دید آزمون که به تازگی پدر شده است، در کنار فعالیت چشمگیر در فضای مجازی، والیبال، سوارکاری و گرفتن پیراهن از ستاره‌های فوتبال برای بازیکنان تیم ملی چقدر برای رسیدن به فرم مد نظر مورینیو تلاش می‌کند.

این نکته را هم نباید فراموش کرد که بازی نکردن او خبر بدی برای امیر قلعه نویی و تیم ملی فوتبال در آستانه جام ملت‌های آسیا است آن هم در حالی که سردار در اردوهای اخیر غایب بود و بعید نیست در اردوهای بعدی نیز غیبت کرده و ترجیح دهد که در تمرینات رم شرکت کند.

 

 

حسین جعفری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها