پای یک مدیر روی پوست موز!

مصاحبه زنده رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دردسرهای تازه ای را برای مدیریت او ایجاد کرده است.

پای یک مدیر روی پوست موز!

به گزارش تیتر کوتاه، صحبتهای مدیرعامل سرخپوشان پایتخت به غیر از واکنش مدیریت باشگاه سپاهان که شکایت علیه درویش را در دستور کار خود قرار دادند باعث بروز مشکلاتی در داخل باشگاه پرسپولیس شده که به نظر مشکلات جدی به نظر می رسد. بد نیست نگاهی به این مشکلات داشته باشیم.

فحاشی به کایسدو یا ضعف در مذاکرات؟!

درویش در مصاحبه زنده تلویزیونی از انصراف فیلیپه کایسدو مهاجم سابق اینترمیلان جهت حضور در پرسپولیس خبر داد و علتش را فحاشی به او و خوانواده اش در فضای مجازی خبر داد. البته این اتفاق چندان دور از ذهن نیست اما گفته می شود برخی از اعضای هیات مدیره از مطرح شدن این موضوع ناراحت هستند و می گویند ضعف مدیریت باعث به سرانجام نرسیدن این مذاکرات شده و موضوع فحاشی صورت گرفته می توانست با درایت مدیریت چندان روی این اتفاق تاثیر نگذارد. به نظر می رسد درویش در مذاکرات موفق عمل نکرده و البته باید منتظر اظهار نظر رسمی هیات مدیره در این مورد باشیم.

جذب مهاجم خوب  با منبع مالی مشخص؟!

گفته می شود هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به درویش این مجوز را داده اند تا از تمام امکانات جهت جذب بازیکن استفاده کنند. به نظر می رسد تنها مشکل درویش در جذب بازیکن مشکل قانونی بود که حالا جواز جذب یک بازیکن خارجی بالاتر از سقف بودجه را داده اند. گفته می شود هیات مدیره منابع مالی پرداختی مربوط به این انتقال را هم تعیین کرده اند. اما ظاهرا مذاکرات به نتیجه دلخواه نرسیده که پرسپولیس هنوز در جذب مهاجم خارجی ناکام مانده است. البته پرسپولیس در مذاکره با عیسی آل کثیر هم ناموفق بود و مهدی عبدی را هم به شکل قرضی در اختیار تراکتور قرار داد تا عملا با یک مهاجم تخصصی یعنی شهاب زاهدی در مسابقات حاضر شود. اتفاقی که قرار است در بازی با النصر عربستان هم بیافتد!

مدیرعامل تک روی می کند؟!

این بار دوم است که می شنویم درویش در پیگیری برنامه هایش در باشگاه چندان تابع خواسته های هیات مدیره نیست. حتی برای چندمین بار است که از طرق مختلف می شنویم که نقش یکی از مدیران زیر دست درویش در باشگاه نزد مدیرعامل بسیار پر رنگ تر از نقش اعضای هیات مدیره در اجرایی شدن کارهاست و این مسئله تدایی شده که درویش به شکل انفرادی قصد دارد پرسپولیس را مدیریت کند. البته اینها شنیده هایی است که تا امروز نه تایید شده و نه تکذیب. در زمان جدایی محمد محمدی از پرسپولیس هم چنین اخباری منتشر شده بود.

النصر آخرین فرصت درویش؟!

با همه اخباری که در مورد جایگاه متزلزل رضا درویش در پرسپولیس می شنویم همچنان شاهد حمایت هیات مدیره از مدیرعامل باشگاه سرخ پایتخت هستیم. هرگاه خبری در مورد برکناری احتمالی درویش منتشر می شود هیات مدیره پرسپولیس با انتشار بیانیه ای این موضوع را رد می کند. این بار هم گفته می شود بازی با النصر آخرین فرصت برای درویش است و چنانچه نتیجه کار مناسب نباشد هیات مدیره تصمیم تازه ای در مورد مدیریت عامل باشگاه خواهد گرفت. البته این شنیده هم می تواند با انتشار یک بیانیه دیگر از سوی هیات مدیره به دست فراموشی سپرده شود.

درویش ۱۴۰۱ موفق تر از درویش ۱۴۰۲؟!

سال قبل همه از درویش راضی بودند. یارگیری‌اش برای تیم خوب بود و لوکادیا گل سرسبد این یارگیری محسوب می‌شد. تیم هم ۳ عنوان قهرمانی را کسب کرد که در نوع خودش کم نظیر بود. با این حال امسال کسی از هواداران تیم یادی از گذشته خوش نمی‌کند و عملکرد این فصل درویش را کاملا ناامیدکننده می‌دانند. باید دید درویش در روزهای آینده چه اقداماتی برای حل مشکلات پرسپولیس می‌کند. فقط این سوال باقی می‌ماند که آیا درویش پایش را روی پوست موز گذاشته است؟!

 

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها