پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در چه صورت باز می‌شود؟

طبق قانون هر زمان بدهی استقلال به حساب باشگاه شاهین بوشهر واریز شود، پنجره نقل و انتقالات استقلال باز خواهد شد.

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در چه صورت باز می‌شود؟

به گزارش تیترکوتاه، استقلال با پرداخت چیزی در حدود ۲۳۰ میلیون می‌تواند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند تا بتواند قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی خودرا به ثبت برساند اما این باشگاه معتقد است که شاهین بوشهر دیگر فعالیتی ندارد و بنابراین نباید پولی پرداخت کند.

 در شرایطی که فیفا در تیر ماه به باشگاه استقلال مهلت داده بود، ظرف ۴۵ روز بدهی خود به شاهین بوشهر را در پرونده حق رشد محمد محبی و مهدی قایدی پرداخت کند، مدیران این باشگاه موفق به چنین کاری نشدند.

بر همین اساس با توجه به انجام نشدن این تعهد، فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را بست.

طبق قانون هر زمان این مبلغ به حساب باشگاه شاهین بوشهر واریز شود، پنجره نقل و انتقالات استقلال باز خواهد شد.

طبق نامه فیفا استقلال باید ۳۰۰۰ یورو بابت محمد محبی و ۱۰ هزار درهم هم بابت انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال به این باشگاه بوشهری پرداخت کند که با توجه به قیمت کنونی یورو و درهم در بازار چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان خواهد شد.

در این بین ۵ درصد هم جریمه شامل این رای است که در نهایت به نظر می‌رسد استقلال با پرداخت چیزی در حدود ۲۳۰ میلیون می‌تواند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند تا بتواند قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی خودرا به ثبت برساند.

با این وجود، باشگاه استقلال معتقد است که باشگاه شاهین بوشهر از سال ۱۳۹۵ فعالیتی در حوزه باشگاه‌داری ندارد و فقط یک باشگاه به نام شاهین در رده‌های پایه در حال فعالیت است که به باشگاه شاهین بوشهر ارتباطی ندارد و بنابراین استقلال نباید پولی بابت حق رشد محبی و قایدی پرداخت کند.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها