درخواست طارمی از مدیران پورتو

مهدی طارمی از مدیران پورتو خواسته تا با انتقال خود به آث میلان موافقت کنند.

درخواست طارمی از مدیران پورتو

اگرچه پورتو در فصل گذشته و در رقابت با بنفیکا نتوانست قهرمان لیگ برتر پرتغال شود اما مهدی طارمی مهاجم ایرانی اژدها با ثبت ۲۲ گل زده بالاتر از گونچالو راموس ۱۹ گله مهاجم بنفیکا موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست پیدا کند و صاحب کفش طلای این رقابت‌ها شود.

بعد از درخشش طارمی در فصل گذشته این مهاجم مورد توجه برخی از تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله تاتنهام و آث میلان قرار گرفت. طارمی خود علاقه‌مند است که به سری‌آ برود و لباس روسونری را بر تن کند از طرفی نیز تنها یک فصل تا پایان قرارداد طارمی با پورتو باقی مانده است و این باشگاه پرتغالی نیز به دنبال آن است تا از فروش مهاجم گلزن خود درآمدزایی کند.

گفته می‌شود ستاره ایرانی پورتو با مدیران این باشگاه پرتغالی در خصوص جدایی خود صحبت کرده و اعلام داشته که قصد دارد پورتو را ترک کند و راهی میلان شود. او روی خواسته خود به شدت پافشاری می‌کند و به نظر می‌رسد کار این مهاجم در پرتغال به پایان رسیده است.

همچنین مدیران میلان مذاکرات خود را با پورتو در مورد انتقال طارمی را از سر گرفته‌اند و پیشنهاد خود را به مدیران این تیم ارائه داده‌اند. گفته می‌شود این مهاجم حداقل یک ماه است که با میلان در مورد شرایط شخصی توافق کرده است. قیمت درخواستی پورتو هنوز ۲۵ میلیون یورو است اما با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن ۱۰ ماه دیگر به پایان می‌رسد، روسونری تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد. اگر آنها درخواست خود را به حدود ۱۵ میلیون یورو کاهش دهند، میلان آماده خواهد بود تا برای تکمیل خطه حمله خود، طارمی را به خدمت بگیرد.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها