طارمی جانشین هری کین می‌شود؟

خبرنگار مشهور ایتالیایی مدعی شد که تاتنهام به دنبال جذب مهدی طارمی با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز است.

طارمی جانشین هری کین می‌شود؟

به گزارش تیترکوتاه، با این احتمال که دیر یا زود هری کین مهاجم تیم فوتبال تاتنهام از این تیم جدا می‌شود، به نظر می‌رسد تاتنهام به دنبال جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو برای جانشینی احتمالی کین است.

بایرن مونیخ اخیراً پیشنهاد نهایی حدود ۱۰۰ میلیون یورو (۸۶.۵ میلیون پوند) را برای هری کین ارائه کرده و از تاتنهام خواسته است تا همین هفته پاسخ دهد. در صورت عدم پذیرش، تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴ با پایان قرارداد کین این مهاجم را از دست خواهد داد، بنابراین به احتمال زیاد، هیئت مدیره اسپرز باید به دنبال جانشین شاهزاده انگلیسی باشد.

حالا به گفته جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی معروف نقل و انتقالات، باشگاه تاتنهام تماس‌های خود را با پورتو آغاز کرده تا مهدی طارمی ستاره ایرانی این تیم را به خدمت بگیرد.

طبق گزارش‌های رسیده، تیم شمال لندن آماده ارائه پیشنهاد ۲۴ میلیون یورو (۲۰.۸ میلیون پوند) است. اما در مقابل پورتو می‌خواهد این ستاره ایرانی اش را به ارزش ۳۰ میلیون یورو بفروشد.

طارمی بهترین مهاجم حال حاضر آسیاست و همیشه با پیراهن پورتو عملکرد ثابتی از خود نشان داده است. این مهاجم ایرانی در ۴ سال حضور در پورتو ۸۰ گل در ۱۴۷ بازی به ثمر رسانده است. به طور خاص، فصل ۲۰۲۲/۲۳ با ۳۱ گل در ۵۱ بازی شاهد عالی‌ترین عملکرد دوران حرفه‌ای او بودیم.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها