حجت کریمی به خاطر این اوباش به باد رفت

زمان زیادی نگذشت که تصاویر و خبرهای عجیب و غیرمنتظره روی خروجی سایت‌ها و البته کانال‌های مختلف فضای مجازی منتشر شد.

حجت کریمی به خاطر این اوباش به باد رفت

«استقلال با جواد نکونام و در حضور پر شور تعداد قابل توجهی از هواداران برای لیگ برتر بیست و سوم استارت زد.» همین چند خط کافی بود تا کاربران فضای مجازی به خصوص آنهایی که طرفدار تیم آبی پایتخت هستند، با اشتیاق بیشتری منتظر انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از نخستین تمرین تیم محبوب‌شان برای فصل پیش‌رو، باشند.

اما زمان زیادی نگذشت که تصاویر و خبرهای عجیب و غیرمنتظره روی خروجی سایت‌ها و البته کانال‌های مختلف فضای مجازی منتشر شد.

قرار بود همه چیز خوب و مطابق انتظار پیش برود تا عصر پنجشنبه، سر آغاز فصلی با شکوه برای آبی‌ها باشد. حتی برخلاف بازی‌های لیگ، تعدادی از هوادادان خانم که خود را به کمپ ناصر حجازی رسانده بودند موفق شدند با کلی زحمت و سختی، مجوز ورود به محل تمرین استقلال را بگیرند. اما هیچکدام از اتفاقات خوب و جو فوق‌العاده محل تمرین باعث نشد ساعاتی بعد همه خوشحال و امیدوار به تیم‌شان، به خانه بازگردند. در واقع عده‌ای انگشت‌شمار اجازه ندادند «هوادارِ عاشق» از اینکه کنار تیمش بوده، لذت ببرد.

در وقایع بی‌درایتی از یکسو و عطش و شهوت دیده شدن از سوی دیگر، باعث شد کمپی که مزین به نام اسطوره بی بدیل فوتبال ایران ناصر حجازی است، شاهد اتفاقاتی زشت و تلخ باشد. نصب بنرهایی در محل تمرین استقلال با تصویر حجت کریمی و علی امیری، به اندازه کافی عجیب بود و عجیب تر اینکه روی یکی از آنها نوشته شده بود:«سرپرست مدیرعاملی دلسوز و جان نثار استقلال» به قول یکی از هواداران استقلال در اولین جلسه تمرین آبی‌ها با جواد نکونام ، جان نثار منصور پورحیدری بود...

حجت کریمی که در روزهای گذشته به طرق مختلف متوجه نارضایتی و انتقاد هوادار شده بود، باید راه بهتری برای کسب محبوبیت و مقبولیت، انتخاب می کرد. اینکه تعدادی شرور و اراذل و اوباش وارد کمپ شوند و حجت کریمی با معروف ترین و بدنام ترین آنها مقابل چشم هواداران، خبرنگاران و عکاسان دیدار کند، دست دهد و جلسه ای سرپایی داشته باشد، اصلا قابل توجیه نیست. همین مسئله شائبه‌ها را در خصوص نقش سرپرست باشگاه استقلال در این اتفاقات بیشتر کرد. اما دوره چنین اقداماتی که به صورت غیر خودجوش توسط بوقچی‌ها و لیدرها انجام می‌شود گذشته است؛ ضمن اینکه کتک‌ زدن هواداران هم نمی‌تواند مانع اعتراض آنها به عملکرد مدیران باشگاه شود و اگر مدیری به دنبال حفظ سمتش است باید با عملکردش به این هدف دست یابد. واقعیت این است که تصاویر منتشر شده از حواشی نخستین تمرین آبی ها با نکونام، برای اثبات سقوط آزاد فوتبال ایران کافی است. بازگشت به زمانی که اراذل جولان می‌دادند. هوادار عاشق در اولین تمرین استقلال با نکونام کتک می‌خورد. جرمش چیست؟ شعار علیه حجت کریمی...

حجت کریمی که فعلا سرپرست باشگاه استقلال است، ثابت کرده علاقه زیادی برای گرفتن حکم مدیرعاملی دارد اما به نظر می رسد هوادار مخالف این مهم است و باید دید واکنش سجادی وزیر ورزش علاوه بر دستور پیگیری اتفاقات، چه خواهد بود و منجر به چه تصمیماتی می شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها