حریفان آسیایی تیم ملی فوتسال مشخص شدند

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده برای مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم ملی ایران با تیم‌های لبنان، قرقیزستان و مالدیو دیدار خواهد داشت.

حریفان آسیایی تیم ملی فوتسال مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ برگزار شد و بر اساس آن گروه بندی ۳۱ تیم شرکت کننده در این رقابت ها مشخص شد.

طبق قرعه کشی انجام شده، تیم ملی ایران در گروه C با تیم های لبنان، قرقیزستان و مالدیو همگروه شده است.

نتیجه قرعه کشی جام ملت های فوتسال آسیا به این شرح است:

گروه A: تایلند، هنگ‌کنگ، چین و ترکمنستان

گروه B: اندونزی، ماکائو، افغانستان و عربستان سعودی

گروه C: قرقیزستان، ایران، مالدیو و لبنان

گروه D: مغولستان، نپال، کره جنوبی و ویتنام

گروه E: تاجیکستان، هند، فلسطین و میانمار

گروه F: بحرین، کویت، برونئی دارالسلام و تیمور شرقی

گروه G: ازبکستان، کامبوج، مالزی و عراق

گروه H: چین تایپه، ژاپن و استرالیا

جام ملت های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ را دارد. دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه C که ایران هم در آن قرار دارد به میزبانی قرقیزستان برگزار می شود.

نکته جالب این که مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا با حضور چهار مربی ایرانی برگزار خواهد شد. به جز وحید شمسایی که هدایت تیم ملی فوتسال ایران را بر عهده دارد، محمد ناظم الشریعه، محمد هاشم زاده و مجید مرتضایی دیگر مربیان ایرانی هستند که در این مسابقات حضور خواهند داشت.

ناظم الشریعه هدایت تیم ملی کویت را بر عهده دارد و محمد هاشم زاده و مجید مرتضایی هم به ترتیب در راس کادر فنی تیم های ملی اندونزی و افغانستان حضور دارند.

طبق قرعه کشی انجام شده، درگروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت های آسیا تیم های اندونزی و افغانستان حضور دارند و به این ترتیب هاشم زاده و مرتضایی در این گروه با شاگردان‌شان رو در روی هم قرار میگیرند.

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها