مبلغ هنگفتی از پول سفره مردم شریف سیرجان خرج این اجنبی شد!

قرارداد گل گهر سیرجان با مربی جدیدش سالانه چیزی حدود ۱۰۸ میلیارد تومان خواهد بود!

مبلغ هنگفتی از پول سفره مردم شریف سیرجان خرج این اجنبی شد!

هفته گذشته «مارینوس اوزونیدیس» در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او و دستیارانش با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود!

انتخاب اوزونیدیس در رسانه‌های یونان بازتاب زیادی داشته است اما انعکاس این خبر تحت تأثیر مبلغ قرارداد سنگین و کلان مربی یونانی قرار دارد.

بر این اساس و با ادعای یونانی‌ها، اوزونیدیس و دستیارانش روی هم رفته در گل گهر سالانه ۲ میلیون یورو دریافت خواهند کرد که با احتساب مبلغ روز یورو، این قرارداد برای گل گهر سالانه در حدود ۱۰۸ میلیارد تومان خواهد بود!

وب سایت sport۲۴ با اشاره به این موضوع، از امضای قرارداد ۱+۱ ساله اوزونیدوس با گل گهر و مبلغ این قرارداد که سالانه ۲ میلیون یورو است، خبر داد.

البته بعد از جنجالی شدن رقم این قرارداد مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.

بر اساس گفته های محمد اسفندیارپور یونانی‌ها رقم را اشتباه اعلام کردند و قرارداد سرمربی جدید گل‌گهر و دستیارانش بر اساس یکی از ارزهای منطقه بسته شده و رقم نهایی کمتر از یک‌سوم آن چیزی است که در رسانه‌ها منتشر شده است.

در هر صورت چه رقم اعلامی رسانه های یونان درست باشد یا نه باید توجه داشت که سیرجان به عنوان منطقه‌ای با مشکلات متعدد از شهرهای استان کرمان و حتی کشور به شمار می رود.

باید دید مدیران گل گهر با چه انگیزه ای چنین مبلغ هنگفتی را برای جذب یک مربی خارجی هزینه کرده اند؛ در حالی که همشریان آنها با مشکلات معیشتی فراوانی روبرو هستند؟

آیا مربیان ایرانی توانایی هدایت یک تیم فوتبال که در مدت حدود ۲۷ سال فعالیت خود هیچ گاه حتی به مقام سومی جدول لیگ برتر نیز نزدیک نشده را ندارند یا مدیران این مجموعه صنعتی معدنی به دنبال منافع دیگری هستند؟

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها