ناهید رویای بانوان تکواندو ایران را به واقعیت بدل کرد

کیانی در فینال مسابقات جهانی مقابل "جو" حریف چینی خود با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و با اقتدار مدال مسابقات را از آن خود کرد.

در روز پایانی رقابت‌های بیست و ششمین دوره مسابقات ۲۰۲۳ جهان در باکو، امروز یکشنبه چهاردهم خردادماه رقابت‌ها در اوزان ۸۷+ کیلو گرم مردان و ۵۳_کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که علیرضا نادعلیان و ناهید کیانی تکواندو کاران ایران امروز به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن ۵۳_کیلوگرم ناهید کیانی پس از یک دور استراحت به مصاف سوان از کره جنوبی رفت. کیانی در راند نخست این مبارزه با نتیجه ۱۲ بر صفر به برتری رسید. کیانی در راندم دوم هم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ از پیش رو برداشت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله بعد شد. کیانی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل لوکا پاتافالوی از مجارستان ۲ بر یک پیروز شد. نماینده وزن ۵۳_ کیلوگرم ایران در ادامه مسابقات با برتری ۲ بر صفر مقابل نیکا کاراباتیچ از کرواسی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

کیانی در این مرحله مقابل تاتیانا مینینا  با نتیجه ۲ بر ۱ به برتری رسید و راهی فینال شد.

کیانی در فینال مسابقات جهانی مقابل "جو" حریف چینی خود با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و با اقتدار مدال مسابقات را از آن خود کرد.

هدایت تیم‌ملی تکواندو در گروه زنان به عهده مینو مداح است و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شده و امروز ۱۴ خرداد ماه با معرفی نفرات برتر به پایا خواهد رسید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار