حمله شهاب عزیزی خادم به مهدی تاج؛ برای فدراسیون چادر بخرید!

شهاب عزیزی خادم که مطابق انتظار از شکایت به قوه قضاییه نتیجه ای نگرفته، تغییر تاکتیک داده و این بار در رسانه ها به فدراسیون فوتبال حمله ور شده است

حمله شهاب عزیزی خادم به مهدی تاج؛ برای فدراسیون چادر بخرید!

به گزارش خبرنگار ورزشی تیترکوتاه، عزیزی‌خادم درخصوص وضعیت شکایت اخیرش و اینکه مهدی تاج مدعی شده این شکایت رد شده است، توضیح داد: جواب خود را گرفتیم و منتظر همین هم بودیم. قضاوت با مردم است. او نقش سخنگو را بازی می‌کند اما وقتی کمیته اخلاق به شکایت من جواب نداد، به دادگاه رفتم. البته اگر رای به ضرر من یا هیات رئیسه باشد، می‌توانیم به تجدیدنظر برویم. ما هم با تیم حقوقی و وکلای خود مشورت خواهیم کرد. همین توقع را هم داشتم و به همین دلیل با توکل به خدا، جلو می‌رویم. باید دید وکلای ما چه تصمیمی می‌گیرند. به همان جوابی رسیدیم که منتظرش بودیم. 
 

عزیزی‌خادم افزود:  این آقایان زمانی که یورو ۱۲ هزار تومان بود، از پتروشیمی فناوران برای پرداخت طلب ویلموتس ۲ میلیون یورو گرفتند. در زمان ما ۲۵ میلیارد تومان به شستا پرداخت شد اما قصور، سهل‌انگاری و قرارداد غلط فضا را به این شرکت داده تا به قیمت روز یورو، پولش را طلب کند. آقایان قراردادی با ویلموتس بستند که هیچ چارچوب و عرفی نداشت. او هم آمد و فوتبال ما را در نتیجه، منابع مالی و سرمایه اجتماعی نابود کرد‌. شستا که با ما کاری نداشت. آقایان سراغش رفتند. اگر دیدید نمی‌توانید تامین منابع مالی کنید مثل الان یک مربی مثل قلعه‌نویی را بالای سر تیم می‌گذاشتید. حتی می‌توانستید به این مربی بگویید پول نداریم و شک نکنید به خاطر نام ایران به تیم ملی می‌آمد نه اینکه سرمایه اجتماعی یک کشور را نابود کنید، یک مدت بروید و سپس با تسهیل شرایط بیایید و خودتان را منجی نشان بدهید. آخرش هم بدترین نتایج تاریخ را رقم بزنید. 
 

وی تصریح کرد: آرزو می‌کنم یک آجر از ساختمان فدراسیون نرود اما باید حق شرکت شستا که متعلق به مردم است هم داده شود. چندین بار در زمان وزارت سلطانی‌فر با مدیران شستا صحبت کردم. با شریعتمداری و عبدالملکی، وزرای سابق کار صحبت کردیم. بخشی از بدهی به شستا را پرداخت کرده و دنبال این بودیم بخش دوم را یا در قالب واگذاری تبلیغات یا با پرداخت 4-5 چک، پرداخت کنیم. پس از آن که ما رفتیم، فدراسیون 8-7 ماه با سرپرست و شرایط غیرقانونی و غیراخلاقی اداره شد. بخش مهمی از این قرارداد پیگیری نکردن بحث بود و شرایط سختی برای فوتبال پیش رو است. یکی از کارهای مهمی که سر ما به خاطر آن بلند است، تامین منابع است. در این مبحث نه تنها بدهی‌ها را دادیم بلکه تمام پاداش‌های بازیکنان به خاطر صعود به جام جهانی را پس از بازی با عراق که صعودمان قطعی شد، تسویه کردیم. حتی برخی بازیکنان که از جام جهانی 2018 روسیه، بابت پاداش طلب داشتند نزد من آمدند اما با وجود گران شدن دلار، همان پاداش را که حقشان بود، تسویه کردیم.


 


 

 


 

 


 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها