حسینی: مرا بکشید تا دیگر مربیگری نکنم!

سرمربی پیکان: متأسفانه همه به فکر استقلال، سپاهان و پرسپولیس هستند، نه ما. انگار پیکان هیچ ارزشی ندارد.

حسینی: مرا بکشید تا دیگر مربیگری نکنم!

به گزارش تیترکوتاه، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: سه هفته آخر بازی‌های حساسی برای ما خواهد بود. می‌دانیم چگونه مقابل پرسپولیس بازی کنیم و شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اعلام آمادگی مدیریت این باشگاه برای برگزاری دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید درباره نامه باشگاه بدانید، با مدیران صحبت کنید. ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم. زمین ما ورزشگاه انقلاب کرج بوده است و تا پیش از دیدار با فولاد، شکستی در این ورزشگاه نداشتیم. قبل از بازی با استقلال به ما گفتند نباید در کرج بازی کنید و ما را به پاس قوامین کوچ دادند.

 

حسینی ضمن با اشاره به دیدارهای اخیر پیکان عنوان کرد: در این شرایط بسیار سخت و فشاری که همه می‌آورند، مقابل 40 هزار هوادار تراکتور و 15 هزار تماشاگر نساجی بازی کردیم. سپس در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم که خدا می‌داند چقدر تماشاگر می‌آید و هفته بعد باید در جوّ وحشتناک اصفهان با سپاهان بازی کنیم. پس یک کُلت بگذارند روی سرم و مرا بکشند تا دیگر مربیگری نکنم!

 

می‌توانستیم در این شرایط سخت که سه مدعی قهرمانی دست به هر کاری می‌زنند، میزبان باشیم و باید در زمین خودمان بازی می‌کردیم. هر کسی که چنین تصمیمی گرفته (برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی)، باعث شده است به ما ظلم شود. با این حال همه می‌گویند به استقلال و سپاهان ظلم شده است!

 

سرمربی پیکان با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به خودروسازان تصریح کرد: یعنی چون جوان‌ترین تیم لیگ هستیم و قرارداد یک بازیکن ما به اندازه رقم قرارداد یک بازیکن معروف سایر تیم‌هاست، باید به ما ظلم شود؟ یعنی ما این‌قدر خنثی هستیم؟ به‌جای اینکه بگویند به پیکان ظلم شده و فشارِ آن به ما وارد می‌شود، می‌گویند به استقلال و سپاهان ظلم شده است.

 

دو فصل در پیکان حضور داریم که سه مدیرعامل عوض شده و تغییرات زیادی رخ داده است. متأسفانه همه به فکر استقلال، سپاهان و پرسپولیس هستند، نه ما. انگار پیکان هیچ ارزشی ندارد.

 

حسینی درباره اینکه یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران به شمار می‌رود، گفت: با من صحبتی نشده است. نام چند مربی برای تیم امید مطرح شده و حالا در سه بازی سخت پایان فصل گیر کرده‌ایم. باید تمرکزمان را روی پایانی خوب در این فصل بگذاریم. پیکان محیط سالمی دارد و این باشگاه را دوست دارم. می‌خواهم در محیطی سالم کار کنم و امیدوارم پیکان به تیم فوتبال این باشگاه بیشتر اهمیت بدهد.

 

 

حسینی در مورد اعتصاب بازیکنان پیکان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خودشان تصریح کرد: این حرکت نباید انجام می‌شد. وقتی مشکلی درون خانواده وجود دارد، نباید به بیرون درز پیدا می‌کرد. نه اعتصاب باید رسانه‌ای می‌شد، نه بیانیه‌ای داده می‌شد. مشکل خانوادگی باید درون خانواده حل می‌شد.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها