بارسلونا | لیونل مسی | اینترمیامی

قیمت نجومی دستمال کاغذی مسی در حراجی + عکس

دستمال‌کاغذی‌ای که قرارداد اولیه لیونل مسی نوجوان با بارسلونا روی آن نوشته شد، در حراجی قرار می‌گیرد.

قیمت نجومی دستمال کاغذی مسی در حراجی + عکس

لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتینی است. او یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و همچنین به عنوان یکی از بهترین بازیکنان قرن ۲۱ شناخته می‌شود. مسی به لقب "فوتبالیستا کامل" شهرت دارد و توانایی‌های برتر فنی، سرعت، دقت تیر و هوش تاکتیکی او را به یکی از برجسته‌ترین بازیکنان تمام دوران تبدیل کرده است.

یک دستمال‌کاغذی که قرارداد لیونل مسی در ۱۳ سالگی با بارسلونا روی آن نوشته شد، اکنون در معرض دید عموم قرار گرفته و به‌زودی به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گزارش فرانس ۲۴، این دستمال که انتظار می‌رود تا سقف ۶۳۵۰۰۰ دلار فروخته شود، سکوی پرتاب مسی به سوی درخشش در باشگاه بارسلونا بود. این دستمال با جوهر آبی نوشته شده و تعهد باشگاه به امضای قرارداد با مسی را در صورت توافق بر سر مبلغ ذکر می‌کند.

این دستمال پیش از آغاز مزایده در ۱۸ مارس، در نیویورک به نمایش گذاشته شده تا علاقه‌مندان را جذب کند. با توجه به افزایش علاقه به یادگاری‌های ورزشی، انتظار می‌رود این دستمال به قیمتی بالاتر از قیمت تخمینی به فروش برسد.

در ماه دسامبر گذشته، مجموعه‌ای از شش پیراهن مسی با شماره ۱۰ در جریان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر ۲۰۲۲، در یک حراجی به قیمت ۷.۸ میلیون دلار فروخته شد که فراتر از برآوردها بود.

مسی که درحال‌حاضر برای باشگاه اینتر میامی بازی می‌کند، در سال ۱۹۸۷ در خانواده‌ای کارگر در روزاریو، حدود ۳۰۰ کیلومتری شمال بوئنوس آیرس متولد شد. او در ۱۳ سالگی توسط بارسلونا کشف شد. با وجود استعداد درخشان مسی، همه در بارسلونا متقاعد نشده بودند و این مذاکرات به طول انجامید که باعث بی‌صبری پدر مسی شد.

این روند تا زمانی که در ۱۴ دسامبر ۲۰۰۰ در یک باشگاه تنیس در بارسلونا، بین مدیر ورزشی آن باشگاه، کارلس رکساچ، جلسه سرنوشت‌سازی برگزار شد، ادامه یافت.

رکساچ برای تایید علاقه باشگاه، با خود دستمالی برداشت و با جوهر آبی روی آن نوشت که «تحت مسئولیت خود و بدون توجه به مخالفت احتمالی، با لیونل مسی، به شرط حفظ توافقات مالی، قرارداد امضا می‌کند.»

این دستمال پس از نیویورک، در پاریس و لندن نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

قرارداد-مسی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها